aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

revolution

Av Anna Söderlund - 20 oktober 2010 19:07

Idag var jag i skolan, har fortfarande ont i magen.. men jag vill inte komma efter och det blev mycket bättre igår. Ska jag berätta varför? för att denna snygging kom hem till mej!

 

MIN BOOOOOOOK!!!

och jag började faktist gråta när jag öppnade paketet, och såg 'Love, Justin' , Där i den lila rutan. Sen när jag slutat och öppnade sida 1 började jag gråta igen.. Han skriver så himla gulligt! D: <3

och en sak som jag märkt redan efter några kapitel är att han alltid skriver ; jag gillar inte chokladglass, och, det, gör inte anna heller. Så det blir vaniljglass på brölloppet! ;)

nejmen.. jag mena det där med 3 komman (,)! fattar inte varför han gör så o.O  


Iallafall han boken en VIP plats, precis bredvid sängen - där den sover på nätterna.

Men eftersom ett skrivbord är ALLDELLES FÖR HÅRT för min älskling, så får boken sova på ..

  hihih, min justin kudde som jag sydde för ett tag sen! :'D<3


Och ang rubriken.. Vi jobbar om revolutioner i skolan, så jag och nojjan passa på att göra en idag!

Vi har inte bestämda platser i skolan, men ändå har alla 'sin plats', och har suttit där sen vi börja. Men idag gjorde vi så knasigt att vi gick och satte oss på ett helt annat ställe! Och gissa vad? HELA KLASSEN blev förvånade och ba 'varför sitter ni där!? :O' och vi ba 'lalala, det är ju inte bestämda platser, så varför inte liksom? ;)' Så vi gjorde allt ur balans eftersom de platser vi tog, gjorde ju att de som igentligen sitter där fick sätta sig på ngn annans plats.. så allt blev jättekonstigt! HAHA JAG GILLART! 

  har ni någon gång sett en så ful bild? HAHAHHA helt galet! 

   snyggt 'läppstift' va? ;)

bilderna är tagna i eftermiddag. NÅGRA TIMMAR EFTER ÅRETS FÖRSTA SNÖ!!!! (LLLLLLLLLLLL)


Vi skulle precis gå till maten när jag såg att det snöa och skrek

'NOJJAAN!!!!!!!!!!!!!! DET SNÖÖÖAR!!!!'

'OMG!!!!!!!'

Sen hon springer in i klassrummet och skriker att det snöar, och jag hoppar rakt in i pennans famn och ba 'men seru inte!!! DET SNÖRA JU!!!!! KRAAAAAAAAAM' och hon typ 'hehe.. ah? eh kram :]' sen springer jag och nojjan ut fångar snö på tungan, love snö!!! :'D<3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards