aalltidannaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna Söderlund - 31 juli 2011 17:51

Just nu ligger vi på Utö. Det är liksom Sandhamn en gästhamn, med affärer och grejjer. Så under förmiddagen har jag och mamma varit runt och kollat i alla affärer (alltså inte H&M och sånna grejjer haha!).

Sen åt vi lunch och efter det rodde jag och Gustaf bort till en fin sandstrand, det var sjukt kul och jag höll på att dö av skratt när han sa "jag ska inte bada" och rammlade ner i en grop och doppade sig till axlarna! ;)

Nu ska jag fixa mig lite och sen ska vi ut på resturang!

  På Tisdag kommer förövrigt Mathilda till mig! Då är vi i sthlm, så det blir grönan för hela slanten! Det ska bli skitkul! 8D<3

Av Anna Söderlund - 27 juli 2011 19:58

Halluuu!

Jag har inget speciellt att säga, men tänkte visa att jag inte har drunknat iallafall. ;) Jag gjorde ett inlägg för några dagar sedan - då vi var i Sandhamn - men det kom aldrig upp, eftersom internett försvann.

Det jag skrev då var att jag var på samma ställe som Paow. Men såg henne tyvärr inte, dock hörde gustaf någon säga "Där är ju hon bloggaren!" så hon var tydligen inte så långt bort!

 

Sandhamn är ett riktigt fint ställe, även om det inte syns allt för bra på bilden. Vi stannade där i 2 nätter och ägnade dagarna åt att gå i affärer och kvällarna till hög musik på en bar vid vattnet, super musigt!

Av Anna Söderlund - 22 juli 2011 12:30

Goddag!

Just nu är det superfint väder, har solat sen 10, så jag beslöt mig för att jag fick ta en liten paus.

Mer än så har jag inte gjort idag, ja förutom att åka båt då.

Igår var det dock sämre väder, så då låg vi kvar på samma ställe som natten innan. Då ägnade vi dagen igår till spel,film och prat typ.

Nu är förövrigt min kompis David med, han är 5 år och hur söt som hellst. 

Så igår var vi i hans båt och lekte med bilar och sjöng Eric Saade låtar ;) Han älskar verkligen eric saade och går alltid runt med en vante eftersom eric gör det! 

bild från när jag såg honom live.  

Av Anna Söderlund - 19 juli 2011 11:23

Hejsan!

Idag var jag så duktig att jag gick upp kvart över nio och badade! Vi lämnar nämligen Mälaren idag, och Östersjön är mycket kallare, så jag passade på att bada medan det fortfarande var okej temperatur. ;)

Hitills idag har det inte hänt mycket mer, har legat och solat/lyssnat på musik/spana in stlm från sjösidan. Jag kom förövrigt fram till att det är en sjukt fin stad! "Stockholm i mitt hjärta <3"

   Vi får se hur ofta jag kommer blogga, men ska försöka göra ett inlägg då och då! Nu ska jag ut och sola, se yah! ;)

Av Anna Söderlund - 16 juli 2011 12:44

Goddag!

Idag har jag rätt fullt upp, eftersom vi åker iväg imorgon.  Hitills har jag spenderat dagen hos Linnéa, och tänkte fortsätta med det. Det är ända dagen vi kunde ses innan jag sticker igen, så man får ju passa på!

   Sen ska jag nog träffa nojjan en gång också, och säga hejdå på riktigt liksom. Fast henne träffar jag snart igen, eftersom hon är med och seglar sista veckan typ.

& jag kommer lägga ut bilder från veckan lite senare, bloggar inget mer idag tror jag. 

Av Anna Söderlund - 15 juli 2011 15:09

Nu håller jag på att packa om väskorna från furuskär. Åker ut med båten på söndag.  Men det går ju inte att packa utan musik, right!?


Av Anna Söderlund - 15 juli 2011 12:34

Just nu sitter jag och lyssnar på webbTV, Paow är ju med och svarar på frågor idag! Jag har mejlat in en fråga och fått svar av P3 , så nu sitter jag bara och hoppas att paulina också ska svara!

 

För övrigt ska jag gå på bio med min bästis ikväll!    

Filmen verkar inte så superbra,  men det är ju bara grymma skådespelare så den är säkert bra!

Av Anna Söderlund - 14 juli 2011 22:42

Hade egentligen inte tänkt blogga idag, eftersom jag inte har något speciellt att skriva (Har inga bilder från de här dagarna än) men jag kollade statistiken, och även fast jag inte skrivit på flera dagar så har det ändå varit minst 1 läsare varje dag. Jag bryr mig egentligen inte alls om hur många som läser, och jag kommenterar aldrig bloggar för att få läsare - eftersom jag i första hand använder bloggen för att jag är värdelös på att skriva dagbok och tycker det är kul att gå tillbaka och se vad jag gjort tidigare.

HEHE, det där blev längre än jag trott.. men jag har haft det jättebra iallafall!   

  

Jag ska skriva mer imorgon, och så har jag över 300 bilder att visa. Dock tror jag inte jag behöver lägga ut exakt alla ;)

Nu ska jag snart gå och sova. Mormor & morfar åkte hem för ett tag sedan. Pappa fyller år, så vi har haft party. 

Konstigt inlägg.. 

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards