aalltidannaa

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 16 oktober 2010 18:54

Min mage gör så HIMLA ont! D:

snackade med doktorn som först trodde jag hade magkattarr.. men sedan ändrade sig och nu vet de inte vad det är. Men jag skulle höra av mej om min feber steg eller så. :[

Förutom magen och min feber som är ca 0,4 grader för hög känner jag mig helt frisk, så jag har varit med linnéa hela dagen.

Eftersom jag knappt kan röra mig har vi mest kollat på film och spelat spel typ.. Vi kika på pippi ;) som var 'världskänd i hela sverige!' HAHA :D


Iallafall blev det inget paet för min del! D: vi får ta't nästa helg. <3

Nu ska jag loda några timmar, sen gå och sova tidigt! Jag är ju jättetrött.. och hungrig!! Får inte äta ngt som innehåller fett.. Så inget som är stekt/firterat o.s.v Till kvällsmat blev det potatis och banan. YÄY! :'D

PYH.

  ingen py för min del. SNYYYYYYYYFT! 

Av Anna Söderlund - 16 oktober 2010 12:06

vi får se om jag överlever den här dagen. Jag sov inte mycket i natt och gick upp vid 7-8 imorse, så jag håller på att somna! haha..

Grejjen är den, att jag vaknade mitt i natten och hade så hiskeligt ont i magen! Jag kunde knappt röra mig, men på något vis lyckades jag somna om. Sen sov jag nån timme, sen vakna.. sen sova, sen vakna.. ni fattar.

Klockan 7 fick jag nog och bestämde mig för att ta en alvedon.

Efter nån timme kom mamma och pappa ner och när jag sa att jag hade tagit en alvedon sa pappa 'men oj! Då är det ju jättesynd om dej!' eftersom han vet att jag bara tar tabletter i nödlägen. Min bror tappade också hakan när han fick se brustablett glaset! HAHA :D


Iallfall så hjälpte inte ens alvedon och jag har fortfarande lika ont! D:

Jag är jätterädd att jag kommer behöva åka in på sjukhus igen - för några år sen hade jag också jätteont och då fick jag sova på sjuhuset en natt för att de skulle operera mig. Fast som tur var gick det över, så jag slapp! (Y)


Och ikväll ska jag ju sova hos nojjan.. men jag får inte de om jag mår såhär, flera gånger inatt höll jag på att kräkas.. herregud, hoppas det blir bättre! D:<3


NU BLIRE LINNÉA!

  grrrrrr, hotiiie!

nejmen det handlar om att bjuda på sej själv - och när jag var sådär liten kan jag alltid skylla på mamma och pappa som bestämde miina kläder och hår (Y)

fast.. det jag gör med munn och ögon.. får jag helt enkelt skylla på att vi inte visste att de tog bild.

typ från 2005 elr nå? 

Ovido - Quiz & Flashcards