aalltidannaa

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna Söderlund - 6 februari 2010 20:11


hoola! 


vaknade upp hos paet imorse, gick hem och åt sen efter det gick jag till linnéa.

vi gjorde tyngaste lysfigurerna o.O

sen täckte jag över hennes th saker med lady gaga, de gilla inte linnéa och lady gaga gick i många delar :o

sen lyssna vi på th-bonus låtarna! (K)

25 dar till vi drar till sthlm och ser dem live!

big hjäärta!

Av Anna Söderlund - 6 februari 2010 19:54

hallooow!


har inte skrivit sen i söndas eller något.. men har haft träningar, och bloggplatsen bråkade, så det har inte funkat.


i natt sov jag hos mackan , jag gillar att döpa om min lilla kompis :o men håll med om att mackan funkar bra på folk som heter Mathilda! Även fast det inte va direkt därför hon fick namnet men.. :'))


Vi skulle ha spa. men ansiktsmasker och allt.

Här kmr några grejjer man ska försöka undvika om man ska "ha spa" eller vad man nu vill kalla det.

1. se till att det fins varmvatten

2. ha gurkorn på ögonen, inte i vattnet

3. ta inte en badbomb som färgar vattnet äckel lila

4. spill inte chips i vattnet så det flyter runt blöta,sega chips i badvattnet

5. när gurkorna väl flyter runt i vattnet dela dem inte och säg ; titta! gurk bäbisar!


vi gjorde allt de.. och de blev inte så mysigt (N) fast de va såklart as kul endå ;*

sen kolla vi på film "inte utan min dotter" och innan de gjorde vi en räksamling!  


poooooosss!

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards