aalltidannaa

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 31 oktober 2010 18:17

  hahah, titta vad jag upptäckte idag! Min mobil visste att det var halloween och satte små pumphuvuden på alla kontakter som jag SMS:at idag! Bilden är smäst, men de är jättesöta! hahah (a)


 Nu håller jag på att packa, klockan tio imorgon åker vi. 

Uppdaterar nog inte mer förrän på onsdag, då kommer en massa bilder! Tror det kommer bli askul! ;'D

passar på att ladda upp de 2 låtarna jag lyssnat på mest idag! åh vad fin miley låten är.. x.X <3 btw, justins akustiska album kommer ju släppas om några veckor.. Där kommer det också finnas en ny låt 'pray'! Låter som en sorglig låt? vi får vänta och se! ;)

   

VI SES OM NÅGRA DAGAR!


Av Anna Söderlund - 31 oktober 2010 17:04

oh hej, jag bloggade igår kväll men eftersom bloggplatsen bråkade laddades det aldrig upp.. ^^

Skrev ändå bara att det inte blev nå SAW film för mig och linnéa, eftersom hon också banga.. hhahaha! Och att jag och gustaf kollade på bert hela eftermiddagen typ! Jag älskar bert, han e underbar! :D<3

 

så söT!


Idag har jag skrivit bokrecension hela dagen typ.. ;o Men är nästan färdig iallafall.. ^^

Och de senaste timmarna har jag ägnat åt toy stoory 3! HIHIHI

grymm film ju! Trodde den skulle vara jättetråkig, typ bäbis film - men jag garvade genom hela filmen!

 

    om ni inte sett den.. ge den en chans! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards