aalltidannaa

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 7 oktober 2010 19:14

jag och min blogg har förlorat kontakten litegrann, vi är inte riktigt lika tajta längre. *lol* 

Nej, det kanske var fel att uttrycka det hela på det viset, men de senaste dagarna har jag verkligen inte orkat uppdatera.. Och kommer förmodligen inte skriva något i morgon heller. Konfa helgen börjar då, så jag är hemma rätt sent och innan dess hade jag tänkt skriva klart en SV uppgift eller leka med min homiee. :'3<3


Igår köpte jag och nojjan en MASSA tokio hotel grejjer av en kompis. De mesta var affisher men också en varsinn tröja, en mössa till mig, en thflagga till henne och en film till båda. :]<3

Om jag räknade rätt fick jag 12 affisher, den största på 8A4 och den minsta på 2A4.

De satte jag upp direkt, i mitt snetak. Det blev riktigt jädrans fint, bredvid min justin hörna! :'D

MEN! När jag vaknade i morse hade alla rammlat ner! Jag slet i över 1 timme och hade riktigt ont i både nacke och rygg när de väl var färdigt, och nu måste jag göra om allt.

surt. Men som en vis mann en gång sa 'när livet ger dig en sur citron ska du säga 'åh, jag gillar citroner, vad har du mer att erbjuda'?' HAHAH!

Men först måste jag ta bort alla tejpbitar som sitter kvar. bläääe. ;{

 

den här snyggingen sitter strax ovanför min säng!  

 

hemsk bild på mig o neah precis innan konsertten!  

  HIHHIHI rolig bild. :]

Ovido - Quiz & Flashcards