aalltidannaa

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 24 oktober 2010 18:57

jag börjar äntligen få tillbaka känseln i tårna, efter dagens uppdrag.

Det var hemskt! Vi skulle ta bort massa arjer och smuts ur en STOR bassäng, på vattenvärket. Så tacka mig för att ni får rent dricksvatten! (H)

Men det hade inte varit så hemskt om;

a) vi var fler

b) det inte var minusgrader och man frös så in i hellvete

c) det inte blåste,snöa eller regna

d) gropen hade varit så stor

e) man fick mat tidigare


men såklart fans det en massa plus med dagen också.. men de kan jag inte skriva här direkt, man vet ju aldrig vem som läser det här.. HAHAHA ;)

Eller ja, det är bara EN grejj jag inte kan skriva, heheh.. anyway efter det åkte vi en snabbis till Nisse(s?), Där hittade nojjan en hel hylla med MAGISKA VANTAR! Ville ha ett par, men fans bara i barnstolek :'(

OCH! så fans det en justin affish/tavla! När jag såg det skrek jag 'DET ÄR JU JUSTIN BIEBER!!!' (jag säger alltid hela hans namn när jag är under chock, något linnéa har koll på XD), jag trodde ju inte att den skulle finnas där! heheh, men dock har jag redan TVÅ av just den affishen, så jag köpte den inte :(

  typ den här, asså bilden.. inte redigerad och med text ^^


Nu under kvällen har jag haft en facebooklextion med mamma och pappa, han har skaffat den för han ville vara med i nån båtgrupp, och så la han (JAG) upp en bild där på våran båt så nu går han runt och är asstolt och ba 'tänk att jag la upp en bild!:D'

så gullit, HAHAHA

Ovido - Quiz & Flashcards