aalltidannaa

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 28 oktober 2010 19:15

TJO!

Har just gjort lite omplaceringar på mina affisher igen, fick en asfin på justin av linnéa.. så hejdå twilight! hahah , för varge ny jag får - försvinner en twilight - stackare, hehe.

 Jättefint blev det iaf   !!


Har inte bloggat på hela veckan nästan, men iallafall var jag på mitt livs första dop i tisdags! Dock var det inget stor, med kyrka och bäbis..

  nojjan,jag, kimberly & elina.

från nån gång förra hösten när vi sov över ;)


Kimmy och elina aka pennan, och en tjej som heter sara vare som döpt sig. :'d

Jättesöta var de i sina dopklänningar! 


Imorgon är förövrigt sista skoldagen innan lovet! Ska bli jätteskönt med lov, dock kommer jag vara tvungen att plugga rätt mycket. ;____;'

Men ska också åka på konfaläger! Det ska bli skitkul, vi åker på måndag och kommer hem på onsdag. :]

    Jag ska sova med nojjan och sara. ;D

Den översta bilden är från saras födelsedag förra året och den understa är på Chanie och Sara när de vunnit en 'musik tävling' på skolan. Så hilma gullig bild!   


Nu ska jag strax kolla på anagina show, första avsnittet så jag vet inte alls om det kommer vara bra.. Men med kissie som gäst blir det nog rätt kul? ;)

Sen kenza&Tyra show!


Ovido - Quiz & Flashcards