aalltidannaa

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2010 16:32

Det plingade på dörren för ett tag sen, men när mamma öppna var det ingen där! Istället låg det ett paket, med texten ; Anna - om du verkligen älskar mig, ta då emot denna kaka.

  Innut i den söta lådan som nojjan gjorde idag, låg en kladdkaka som vi bakade idag! xd

Det är en rätt lång historia bakom paketet, men ska försöka korta ner det. Läs om du orkar. ;)


Vi gjorde pressentaskar och bakade kakan idag på elevensval.. Sen när de skärde upp kakorna vart det något konstigt, så det fans bara en del av våran kaka kvar när vi skulle ta den.. så jag frågade nojjan om hon ville ha den, eller om hon ville ha en som någon annan grupp hade gjort. Det spelade ingen roll för henne, så fick hon den som vi inte hade gjort. Påväg hem säger Kimberly (som också fick en annans kaka) ; men åh, jag ville ha våran ju .. (N)

Nojjan kontrade med ; jag med.. D: 

Så självklart gav jag min till henne, men hon vägrade ta emot den! Så när jag skulle svänga av till min gata och hon ska ge mig min ask (hon bärde den), skriker jag 'HEJDÅ!' och börjar springa.. Hon springer efter och skriker 'STANNAA!!! DU SKA HA DEN!!!!'

'hihi nej! jag vägrar!' svarar jag och springer iväg.

Så hon ger upp, vänder om och skriker 'huh! jag hatar dej!! D:' på skämmt liksom.. ^^

Så för att dryga mer skickar jag ett SMS där det står 'JAG ÄLSKAR DEJ!!!<333333333333333333333'


Därav texten på lappen, ;)

nejmen.. hur gullig är hon inte? hah! <3 


Av Anna Söderlund - 1 oktober 2010 14:43

gick upp extra tidigt imorse för att få se videon, men den hade inte kommit än..

Nu har den kommit! allt jag kan säga är awwwwwwwwwwwww (a)<3

when you smile,

i smile! 

Ovido - Quiz & Flashcards