aalltidannaa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna Söderlund - 30 augusti 2012 15:13

Har inget att berätta men känner min tvungen att skriva något, hehe. Kan berätta att jag har varit och köpt tapeter till mitt nya rum, börjat kolla på andra avenyn igen (hihi får aldrig nog av mina älsklings serier) & att jag snart ska vara med lajje.  

   

Har inga fina bilder på min mac än, så bjussar på den här skönheten! :*


Av Anna Söderlund - 27 augusti 2012 21:13

Idag har jag haft mina första riktiga lektioner, har ju bara två pass per dag - vilket är asnice! Efter skolan gick jag i lite affärer med Jessica & Hannes, innan jag drog iväg på jobbmöte. Planerade faktiskt in ett jobb till på Onsdag! 

 

   

Nu ligger jag här i min älskade säng, med min älskade dator & min älskade björn. Pratar med även med min älskade pojke på skype och kikar på bilder på min älskade tumblr. Livet är gosigt! XO


Av Anna Söderlund - 27 augusti 2012 20:19

döda mig långsamt vad bra. ååååå.

Av Anna Söderlund - 25 augusti 2012 22:01

I går fick vi ju våra macdatorer och jag kan ju vara ärlig och berätta att photo booth var bland de första jag testade. Har verkligen saknat det, nu har vi dessutom fler effekter hehehe   

     

Så här söt var jag lite tidigar i dag. Nåja, nu är iaf jag och älskling ensamma hemma och har just satt igång någon film & tagit fram godis. Mysigt värre, godnatt! :*

Av Anna Söderlund - 25 augusti 2012 15:19

Har spenderat dagen bredvid fotbollsplanen, eftersom min älskade har spelat massa matcher på Romfadagen. Petra höll mig sällskap genom de 2 första matcherna dessutom 

 

Bild från förra året! 

Av Anna Söderlund - 23 augusti 2012 19:26

Vi har inte ens börjat med det riktiga schemat och jag är redan helt död när jag kommer hem från skolan, hur ska det här gå? Idag har vi sprungit runt på stan i regnet och filmat, vilket var jättekul!  Ser dock inte lika mycket fram emot i morgon när vi mste visa upp det, hehe.

 

Btw idag fick jag reda på att vi är den enda klassen på hela skolan som får en macdator haha, något orättvist kankse - men hallå jag klagar inte!   


Av Anna Söderlund - 21 augusti 2012 18:18

I dag har jag haft en bra dag! Vi gjorde lite lära känna övningar & gick omkring på skolan. Allt verkar jättebra! På fredag hoppas jag få hämta ut min nya mac, åhå lycka!  Vi slutade efter lunch och då mötte jag bebi vid bussen och sedan åkte vi hem hit. Gosade med honom hela eftermiddagen och nu ska jag vidare och gosa med bästis, hihi ♥

 

gammal mongobild. Puss & godnatt :*

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2012 20:56

Nu har jag klarat av min första skoldag! Har ungefär 10.000 tankar i mitt huvud just nu. Men tänkte plocka fram min käre dagbok i stället, så ni slipper "Romanen om Annas liv"  haha    På det stora hela tror jag det kommer bli helt okej, är nöjd med mitt schema (onsdagarna är rena rama paradiset t.ex) & första intrycket av klassen var också lovande. 

  

Skapa flashcards