aalltidannaa

Alla inlägg under november 2011

Av Anna Söderlund - 29 november 2011 18:58

Idag var jag som sagt ensam hemma och eftersom jag råkar vara sveriges sämsta på att laga mat så gjorde jag varma mackor istället. De blev lite konstigt, men ni ser vem det är va?  ;)

 

Nu har jag precis skickat iväg min respons på matteboiii's novell. Det suger verkligen att sitta och skriva "beskriv miljön mer" när jag själv inte har beskrivit ett skit.. nåja. 

Nu ska jag iallafall platta håret och tagga inför en chill temavecka!   

Av Anna Söderlund - 29 november 2011 14:07

Idag har vi studiedag och jag tyckte såklart att det skulle bli jätteskönt att vara hemma en hel dag.. Men istället för att vakna tidigt och njuta av dagen - så vaknar jag exakt kl 2. Grejjen är ju den att om jag hade varit i skolan så hade vi ändå slutat klockan två. Så rent teoretiskt sätt har jag sovit bort hela min lediga dag. :(

De sög ju, men nu ska jag njuta av det lilla som är kvar av min dag!

Av Anna Söderlund - 28 november 2011 22:02

Idag i skolan hade vi dodgeball tunering, det var jättekul! Okej det gick skitdåligt men det spelar ingen roll vettja.

Vi var iallafall fina i våra reflexvästar, något annat kan man ju inte säga   

Det gick iallafall betydligt mycket bättre för killarna i klassen - som vann hela skiten -  och nu har jag jätteont i halsen efter att ha hejjat så mycket!

Av Anna Söderlund - 28 november 2011 19:01

Kvällen/Eftermiddagen spenderades i soffan med bästis. Vi drack choklad, åt pepparkakor och kikade på nile city, haha så bäst!

Tror dessutom vi råkade somna lite, hähä..

 

Egentligen tänkte jag vara duktig och spela in en engelska video, som är sisådär 2 veckor försenad.. Men efter min tionde misslyckade tagning så dog datorn. cp äckel skit, nu går den inte att starta.  

Men jaja, en bra andledning till att f å kolla på gossip girl! xoxo   

Av Anna Söderlund - 27 november 2011 19:29

Känns ju knappast som att det är en månad till jul.  Det inte ens är speciellt kallt ute.. men det gör mig ingenting! Dock saknar jag snön, tihih snö är bra! 

   

Om några timmar kommer förresten mamma hem och då ska jag äntligen få glögg,  taggat hela dagen.  

Av Anna Söderlund - 26 november 2011 23:56

Hahah jag är så jävla kass, pallade aldrig ens börja med spanskan så nu får jag jävligt mycket att göra imorgon.. 

Men jag hade faktiskt tänkt vara duktig och göra det sista på mina labbraporter nu.

Annars så sitter jag som vanligt och snackar på skype och kommer väl fortsätta med det halva natten, precis som jag gjorde igår och natten innan det.. och innan det.. och innan det.. HE-HE  

Av Anna Söderlund - 26 november 2011 18:17

Har världens tråkigaste spanksa inlämning som ska vara klar i morgon.. eller igår kanske det var? skitsamma, den är hemsk och för att slippa jobba med den så har jag gått runt och gjort allt och ingenting hela dagen typ. 


Nu har jag iallafall satt fram min adventsljusstake och ska försöka skriva lite, jdksflabdhfdg kul.

haha seriöst, varför har mac så sjukt bra kameror? nästan lite överdrivet ju.  

Av Anna Söderlund - 26 november 2011 01:09

Filmen idag var rätt bra, men hade högre förväntingar.. sen var det såklart några typer med uberkass humor som satt och skrattade genom hela filmen, men skit samma.

Innan filmen lyckades dem även övertala mig att åka skrapanhissen, är sjukt hissrädd så det var första gången. Trodde jag skulle dö och det hjälte knappast att pennan stod och sa "det är sånna här hissar som golvet kan trilla ut ur" osv.. ville ju bara strypa henne, men jag överlevde iallafall! stolt tjej!    

Ovido - Quiz & Flashcards