aalltidannaa

Alla inlägg under december 2011

Av Anna Söderlund - 31 december 2011 16:51

Nu har vi kommit hem från en askul dag på Gustavsvik.. Dock höll vi på att bli utkastade när en arg badvakt med visselpipa skrek på oss. Fett kriminella och så ni vet ;pppp

Nu är vi typ helt döda och hesa som bara den..

 

Nu har vi jättemycket att göra innan vi drar iväg till Elina. Måla naglar, fixa håret, sminka sig, byta om och sådär. Vi blir väl klara om några timmar - om vi inte redan har somnat då, haha.

Hos pennan kommer även Chanie & Sanna vara, trevligt värre!   

Av Anna Söderlund - 30 december 2011 20:03

Så länge jag kan minnas har min familj + massa grannar/kompisar alltid åkt och badat på något äventyrsbad på nyårsafton. Det blir för det mesta Gustavsvik och så även i morgon. Jessica tar mammas plats, skojjigt värre!    

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på en Van veeteren film som jag redan kan slutet på. Måste upp vid halv 9 , så ska förslka somna tidigt ikväll. Och just ja, hittade både ett par jeans & en klänning + strumpbyxor till i morgon, när jag var nere på stan!      

Av Anna Söderlund - 30 december 2011 17:50

I morgon är det nyårsafton, peppad tjej här alltså! Förra året såg det ut så här :

             

Btw jag har faktiskt aldrig haft något riktigt nyårslöfte.. Kanske av den enkla andledningen att jag inte klarar av att hålla ett, haha? Men i år vill jag verkligen ha något, funderade på det klassiska "sluta röka" - Men eftersom jag inte ens har börjat, så kan jag ju inte sluta.. De sög ju, får klura ut något annat.

Av Anna Söderlund - 30 december 2011 12:14

whoopwhoop, vem har varit vaken i över en timme? Heja Anna liksom! Nu är jag ensam hemma och dunkar Hot Chelle Rae på högsta, life's great! Om en timme ungefär ska jag ta mig till stan, mitt mål är att komma hem med ett par jeans.. får se om jag lyckas.

Av Anna Söderlund - 29 december 2011 00:53

I morgon sticker neupeu till Sälen, så nu har jag utökat min kaninskara med 3 till , hihi!

Nu ligger jag halft död och snackar på skype. Det är ju rätt illa att jag blir helt galet trött av att gå upp vid 11, någon som har vänt på dygnet eller? 

Btw så klickade jag spontant på en tokio hotel låt och nu har jag lyssnat på dem i nån timme, insåg att jag faktiskt gillade deras senaste låt, som jag verkligen hatade när den kom.. saknar den 4 mars 2010 :(<3

Av Anna Söderlund - 28 december 2011 17:19

Å ni skulle sätt hur mycket vi skämde ut oss på bowlingen idag, haha så pinsamt! Men när vi väl hade börjat så var det jättekul! Även om någon (*host* jessica) sålde sig själv för lite poäng. Fast alltså det gör inget, jag vann ändå och det är ju inget fel på horor! hä-hä-hä.

 

Nej nu ska vi inte vara sånna, men grejjen var den att hon bara hade ner 7 käglor (?) men fick en strike på poängen. Så jag och naju antog liksom att hon hade börjat sälja 6.. Vilket vi fick bekräftat när bowlinggubben kom förbi och log som bara den åt henne! Så roligt!

Av Anna Söderlund - 28 december 2011 10:50

Idag fyller min käre bror 18 år! Eftersom att jag sov -hähäh- när de andra var och sjung för honom (både mamma & pappa jobbar liksom) så fick jag ha mitt egna lilla firande. Efter min fina sång somnade vi båda i hans säng, fast än jag absolut inte skulle göra det. Nu har jag lite små brottom till bussen som ska ta mig till bellevue om en halv timme.

Jag ska nämligen åka in och bowla med de här 2 snyggingarna! Den här gången tänker jag varken ramla eller bryta min nagel, buhuhu. Sen i kväll kommer såklart hela släkten hit osv.

Av Anna Söderlund - 27 december 2011 23:17

Hannes kom hit vid halv 2, sen ägnade vi dagen åt att äta tårta, ta enormt fina bilder, kolla på torkel i knipa och lite annat sköjj. Helt galet hur mycket man kan skratta åt den filmen, grym alltså!

   

 Sen lyckades jag ställa in nått skit på kameran så alla bilderna blev jättesuddiga. Life sucks and then you die typ, måste klura ut vad jag gjorde för dumt. ;s

Ovido - Quiz & Flashcards