aalltidannaa

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 23 oktober 2010 18:48

Usch! Vet ni vad jag och nojjan ska göra imorgon?

GRÄVA EN GROP!!!!!!!

Varje år gör massa medlemar ur våran badmintonklubb det, för att få pengar till klubben. Vi har aldrig varit med, så jag kan inte säga om det kommer bli roligt eller tråkigt. Men det är en massa awesome människor och donkenmat  

Jag vet inte hur mycket vi kommer gräva, men som jag har fattat det så ska vi gräva bort det översta lagret i nån basäng.. låter konstigt! Får berätta mer imorgon.


Iallafall så så vi vara där NIO på morgonen..... Och det kommer snöa hela tiden fram tills två, och efter det börja regna. Samt minusgradigt! Det är inte särsklit mysigt, men jag tror det bli kul ändå.

Som sagt, hatkärlek på högnivå! 

   

Av Anna Söderlund - 23 oktober 2010 16:45

Ni lär ju lyssna, hon är grymm!

Låten är lite tjatig efter ca 2 minuter, men jag gillar den! :D Willow är ju Jadens lillasyster, visst är de lika?!

Visade den för nojjan igår som sa :ohh.. Den var fan bra! Lite pinsamt att gilla en 9:årings låt.. hehe. (a)

Och jag håller med henne, men come on.. hon sjunger som en vuxen tycker jag och det låter inte alls remixt.. COOOLT! :D 

Av Anna Söderlund - 23 oktober 2010 15:54

TJO!!!

Igår kväll hade jag och paetis (HAHAHA typ patetisk ju!) vårat milenium-filmmaraton, som vi skulle haft förra lördagen.. då jag blev sjuk.

Jag gillar inte män som hatar kvinnor och har redan sett den 2 ggr, så vi hoppade över den. Men män som hatar kvinnor och luftslottet som sprängdes kollade vi på.

 

 Jag har inte sett 3:an som film, utan bara på TV när milenium serien visades. Då var det alla 3 filmer, och ALLT som spelats in! Liksom allt bortklippt matrial och den var så himla mycket bättre som serie! De spännande delarna var bortklippta hela bunten, jättetråkigt. Så om ni inte sett filmerna, kolla på de i serie versonen!


Båda filmerna är långa, så vi kollade fram till halv två tror jag.. Sen sommna vi efter lite skitsnack. Och idag berättade hon att mina tår hade kittlat henne så mycket på armen (vi sov skavfötters) att hon vaknat  mitt i natten och då hade jag också vaknat och tittat på henne.. grejjen är den att jag inte minnt det ALLS! dvs, jag pratade typ i sömnen.. mystiskt >_____<'


Idag har vi varit på stan, köpte en mascara och en halsduk/sjal. Sen käka vi förstås på subway, så himla underbart! :D<3

  mina bilder blev fail, eftersom jag inte ser likadan ut ;s

men nojjjans e cuula! ;D 


Ovido - Quiz & Flashcards