aalltidannaa

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 29 oktober 2010 17:10

Nu är det äntligen lov och sista skoldagen har varit jättekul :]

Fick tillbaka mitt kemiprov och fick VG på det! Eftersom vi inte kommer ha nå mer kemi den här terminen.. borde det betyda att jag fått VG i kemi? Fysik också tror jag?

Tänkte skriva 'får fråga läraren imorgon', men vaffan, ser ju inte en enda lärare på en vecka! NAJJJS!  


anyway, den senaste timmen har jag och linnéa suttit och snackat på msn, pappa fixade min mick igår så vi kunde äntligen PRATA och inte skriva. Asbra ju!

Sen lyssnade vi på egoinas radio, fast hon genom micken liksom - eftersom det var jag som satte på.. Och varge gång egoina skratta tyckte hon det lät som jag så hon ba 'anna, vare du som skratta?' 100 ggr!

Ni tänker säkert 'varför sitta o snacka i mick när ni är 10 meter ifrån varandra?' Men var lugna! Hon kommer hit efter maten, vi ska kolla på SAW! Jag och nojjan kollade på ca 15 min av första en gång.. sen klara vi hon inte av mer.. så sött!

Får se hur långt vi klarar av idag.. usch va hemska de filmerna är! :(

 

just nu sitter jag o photoshopar.. fattar inte mycket av det programmet, men vill lära mej, så då måste jag träna ;____;'

tycker det är så himla c00lt när det bara är en detalj som är i färg och resten svart&vitt! Dock vart det inte så jättebra med så starka färger, iallafall inte på just den här bilden.. humm.. 

Ovido - Quiz & Flashcards