aalltidannaa

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 10 oktober 2010 18:23

Min efterlänktade bok går äntligen att köpa! När jag såg det sprang jag givetvis direkt och hämtade min dady så nu är den beställd! Nån gång i veckan kommer den!

   så kommer den se ut!   Dock märkte jag något konstigt..

 

Det här är ju samam bild som den på boken. Antagligen är det den oredigerade eftersom man ser en bit under bordet o.s.v

Iallafall han har ju röda skor o kallingar på den.. Men inte på boken. :o

wierd? Fast de kanske bara är någon som redigerat den 'röda' bilden. Spelar ju inte så stor roll, men de va kul ändå vettja!! hihii, <3 


Av Anna Söderlund - 10 oktober 2010 16:33

Jag trodde det skulle vara som förra gången - dvs vi och 4 tanter.

Så var det inte. Det var vi och runt 40 tanter och gubbar! HAHA

Först var det jättesegt, det var liksom jag,nojjan,patricia,jens,rasmus och sara + alla pensionärer.. :s

Sen mitt under alltihoppa råka rasmus välta ut blommorna på bordet, så de forsa vatten.. Och allt vi kunde göra var att inte börja garva! Sen passa han på att ha ner sin sked på golvet så alla glodde, rolig pojke! ;'D

Sen när vi skulle fika fick vi som tur va sitta i ett annat rumm, och tack vare patricia fick jag mig ett gott skratt!

- nu ska jag ta saft

*alla är tysta*

-oj, det smakar inget

*tysnad*

-hehe får ta mindre vatten

*tysnad*

-nu vart det för starkt

*tysnad*

-heh nu blev det bra

alla ; eh patricia? varför berättar du allt du gör?


de lät ju inte särsklit kul.. MEN DE VARE! HIHIHI :'D<3


Iallafall, jag måste plugga nu! D: Så bilderna KAAANNSKKKEE kommer ikväll, men tills dess får ni njuta av årets skolfoto.

   har inga andra att ladda upp, så snodde den av sanna! (A)

 




Av Anna Söderlund - 10 oktober 2010 13:10

GODMORGON!   

jag hade rätt fullt upp igår.. Först var det ju konfasak från 10 till 4.. Jättetråkigt! D: snacka om dop hela dagen, fast sen hade vi en tipsprommenad som ja ägde sönder! ;) HAHAH skämt. Men jag vann iaf 3 klubbor för att jag var bland de bästa. :]


SEN!

Hem o käka och sådär..

Sedan.. runt 8, när det var mörkt ute - cyklade jag och nojjan iväg ut till skogen!

vi ville kolla på stjärnor, men det var molningt.. :(

Vi hade iaf med oss varm chocklad,bullar,pepparkakor, levande ljus osv.. Sen satt vi ute i skogen (allså, vi cyklade en bit för att komma dit - inte skogen som är precis bakom mitt hus) och myste nån timme! Sen kom alla stjärnor också! skit fint!

Dock vare helt kolsvart och min lilla matte blev as rädd - så vi stack hem rätt snabbt! HAHAHA! <3


Bilder kommer senare, nu ska jag dra på gudstjänst! LOVLY! (K) -.-

Ovido - Quiz & Flashcards