aalltidannaa

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 13 oktober 2010 16:18

vet ni vad?

Just nu hatar jag skolan! Så himla irriterande. Allt handlar om betyg & prov. Nästa vecka har vi kemi & idrottsprov. Så det måste jag träna till samtidigt som jag måste fixat SV - läsa ut en bok, göra läslogg på boken, göra en bokreccension, SO prov, SO uppsatser och hemkunskapsfrågor .. och igentligen måste jag jobba massa i spanska också, eftersom våran lärare inte kan svenska.. med andra ord; jag har lärt mig ETT ord på spanska sen vi börja 8. GREEAAT! 8D


Och snart ska jag på träningen också.. vill verkligen inte! D:

Fram tills dess måste jag, som ni såg.. plugga. Efteråt också, (Y) YÄY! :'D

    juste! skulle ju visa min musmatta! :'D

FIN VA?! <3

färgerna är givetvis bättre IRL. Och papiie o ja faila lite, så det är lite 'sprickor' i den svarta färgen typ.. men det gör inte så mycke!

Ovido - Quiz & Flashcards