aalltidannaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna Söderlund - 29 februari 2012 20:57

Det vart lite ombytta roller efter mitt förra inlägg eftersom det var jag som vägrade lämna sängen, men framåt lunch orkade jag äntligen resa mig upp, hehe vadå lat? I alla fall, efter det gick vi ut och njöt av det vackra vårvädret ett tag. (läs: jag spöade honom i kubb)

                 

Sen hann vi med lite andra spel, muffinsbak & sådär! 

   

Han stack iaf för en timme sen & nu ska jag snart sova - i morgon bär det av på äventyr med bestiiis! :*

Av Anna Söderlund - 29 februari 2012 11:14

godmorgon! Sitter här och försöker klicka lite diskret på tangenterna, eftersom Hannes ligger och sover här bredvid. Vi var öppe till 5 eller nått i natt, så känns lite taskigt att väcka honom juuuu. 

Dagens planer vet jag ingenting om, so I'll just go with the flow ;pp  

Av Anna Söderlund - 28 februari 2012 16:25

Mamma & bror kom hem från Ikea för ett tag sedan. Så vi har ägnat senaste timmen åt att bygga hyllor och gå igenom gamla saker! Hittade dessa sjukt c00000la solglasögon & enormt söta rosa/lila högtalare till min dator. ;pp

Hihih Ulrik på högsta, jaråååå! ;)  

Av Anna Söderlund - 27 februari 2012 22:40

Tihihi nu har hela Ulriks album släppts på både yt och spotify, ska lyssna på soldiers hela natten för fan! ♥♥♥♥♥

               Som jag skrev i inlägget under skulle jag skypa + spela med lajje eftersom hon var hos sin pappa, men hon åkte hit sen, så har spenderat dagen med att spela med henne IRL istället haha, nöööördigt värre!         

Av Anna Söderlund - 27 februari 2012 14:56

När jag vaknade för några minuter sedan fick jag ett akut sims behov.  Man måste vara en trogiven simsspelare för att förstå ett sånt behov, men som tur är har jag min sims-m8-lajje hah! Så skickade iväg ett nödsms till henne & nu har vi planerat in en sims & skype dejt om ett litet tag, fett

     

       

Av Anna Söderlund - 26 februari 2012 23:17

                         

Av Anna Söderlund - 26 februari 2012 20:44

Kom hem från stan för en timme sen, var och kollade på bio med mamma&pappa hihi.Vi såg Hamilton, det var inte världens bästa film - men helt okej, Mikael Persbrandt var trotts allt med. 


  Annars så ägnade jag dagen utomhus med min käre bror. Fett ful video från när vi åker på is haha!

Bloggplatsen dampar, så jag vet inte om ni kan se videon?????

Av Anna Söderlund - 26 februari 2012 14:53

I dag är det 6 år sedan vi åkte till Västindien. shit känns som det bara gått 2 år eller nått.

                        

 


haha mysig nyvaken tjej på sin 10 års dag! Nu taggar jag till min 16 års dag i stället, fuck yeah!    

Ovido - Quiz & Flashcards