aalltidannaa

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna Söderlund - 30 januari 2011 20:55

Idag har jag varit med Linnéa hela dagen, vi har faktist spelat 'zoo tycon'!

Liksom, hur länge sen var det inte man spelade det!? hahha! ;)


Och jag tänker gå till skolan imorgon, även fast jag inte är frisk.

Men eftersom jag inte har feber eller så, utan bara jätteont i huvudet så är det inget som smittas. Och om det blir för jobbigt är det ju bara att gå hem. ^^

  Pattie, thanks for having Justin. Scooter, thanks for finding him. Usher, thanks for being his mentor& Justin thanks for being my hero♥

(så söt att jag var tuvungen att lägga ut! haha! :D<3)


Nu ska jag ner och äta fruktsallad med mamma,pappa och Gustaf!

HÖRS!   

Av Anna Söderlund - 29 januari 2011 15:18

Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför ;

 

 Jag skulle LÄTT välja Selena Gomez

Andledningen är enkel : dejta justin bieber!

Och så skulle det vara skitkul att få pröva på att vara så känd och såklart ha en konsär ;).

 Jag märkte igår att hon har flera bra låtar, och så är hon sjukt söt!

  Och eftersom jag varken skulle vilja vara känd eller tsm med justin IRL skulle det vara perfekt att få pröva det för bara en dag! ;D

kanske ska önska mej det i födelsedagspressent? LOL!

dock.. känns det lite som hon bara tar de killar jag gillar? När ja va ett stort Taylor Lautner fan snodde hon honom ifrån mej. D:

Av Anna Söderlund - 29 januari 2011 12:49

Jag är ensam hemma, jag mår jättedåligt, jag har jättetråkigt, jag är hungrig och jag har ingen aning om vad jag ska göra! 

mitt liv suger just nu!

 Har varit sjuk i en vecka nu, så jag borde ju bli frisk tycker man.. ändå blir det bara sämre och sämre. -.-


Hitills har jag ägnat dagen åt att göra depp bilder i PS.

 

Men nu har jag tröttnat på det och vet som sagt inte vad jag ska göra!


Av Anna Söderlund - 28 januari 2011 20:39

Eftersom mitt huvud snart kommer sprängas, tänkte jag gå ner och kolla på tv med mamma nu. Hon har köppt massa godis till sin lilla sjukling! (y)

men först tänkt jag göra det här;


Min nuvarande kärlek & Musiken jag älskar , slår ihopp dem i samma inlägg - eftersom svaret är samma sak.

JUSTIN BIEBER.

I januari förra året hörde jag honom för första gången. Om ni kollat tbx i bloggen så la jag ut ett 'where are you now' klipp i ett av mina första inlägg. Jag älskade låten och lyssnade på den konstant i nån månad, sen tänkte jag inte mer på det. ( hade ju fullt upp med att lära mig alla tokio hotel's låtar, eftersom konsären var i mars!)

Sen i maj/juni skickade en kompis hela hans album till mig, och jag blev åter igen kär!

Sen åkte vi ju ut med båten i 3 veckor och varje dag - hela tiden, lyssnade jag på dem här underbara låtarna! (helt säriöst lyssnade jag endast på alla låtar från my world -hans skiva-, 3 sean kingston låtar och Fight For This Love - HAHA)
Sen när vi kom hem gick jag in på datorn och sökte på denna underbara kille, och märkte att det inte bara var hans musik jag tyckte om!

Det var då jag också blev beroende av att veta vad som händer i hans liv, jag började kolla JB bloggar och sög i mig all fakta om honom.

Så ja, sen hösten 2010 har jag varit ett riktigt fan.

kommer ihåg den 27 juli 2010. Det spöregnade, så mamma, gustaf och jag var inne i båten.. medans pappa stog ute - den stackarn! ;) hhaha

Men det var så stora vågor och jag blev sjösjuk, så jag satte på mig regnställ (åh, jag säriöst älskar 'båtregnställ'), och tog med min mobil upp. Sen satte jag på 'stuck in the moment' på högsta volym och satt och sjöng med i regnet samtidigt som jag såg öland bli mindre och mindre! Genast mådde jag toppen!

 

haha, jag har så många minnen med hans musik, fast jag inte ens lyssnat på den ett helt år! Dock ska jag sluta babbla om de, eftersom de bara är jag som bryr mej :'D hahah! Så a, nu vet ni hur jag började lyssna på min lilla prins!  

 

 

  btw.. jag är inte desperat ;___;' sista bilden är bara text från 'baby', chilla.   


Av Anna Söderlund - 28 januari 2011 18:00

Den här listan jag började med för några veckor sen går det inte särskilt bra med (a) hahha.. men ska bättra mig! Andledningen till varför jag inte gjort den för oss in på punkt nummer 1.


* jag är EXPERT på att sjuta upp saker.

* jag håller för näsan när jag är under vatten.. t.o.m när jag duschar.

* jag är superrädd för fulla människor.

* jag älskar att kolla på stjärnorna.

* jag hatar att laga mat.

* jag har lätt att gråta till böcker och filmer.

* jag vill flytta

* jag är flygrädd. 

* jag har världens bästa familj och vänner.

* jag länktar jättemycket till den 23 mars.


 DUDE. jag hade aldrig gissat att det skulle vara såhär svårt att komma på tio saker om min själv! :o

Men nu äre klart iallafall! yäy! :'3 

         




Av Anna Söderlund - 28 januari 2011 17:15

Jag är riktigt trött på att vara sjuk nu! Igår kväll gick jag och la mig ihopp om att vakna frisk idag men vet ni vad jag gör? Vaknar och mår mycket smäre! -.-

Om det tänker fortsätta såhär kommer jag behöva åka till doktorn.. och sånna är bara irriterande - tro mej, jag vet ;).


Men jag har iallafall turen att fått en så pass underbar kompis att hon kommer hem till mig, fast jag är sjuk!

När nojjan kom mamma ba 'nämen hej nojjan! :D Du får inte gå nära Anna för då kommer du också bli sjuk! D:' och vet ni vad min älskling svarar?

'Jag bestämmer själv när jag vill vara sjuk ;)' och går fram och ger mig en stooooor (och efterlängtad) kram!

HAHAHA hur gullit var inte det? (och nu kanske det lät som om min mamma hatar henne? men tvärtom skulle jag vilja säga! :D bara så ni vet ;___;)

   

 HAHAH! två söta flickor på skansen 2008! (;  

Av Anna Söderlund - 25 januari 2011 11:26

hej, är hemma från skolan idag. ;/

Mår jättedåligt, var hemma igår också.

I lördags skrev jag ju att jag måde dåligt, men det var inte så jättefarligt.. sen på kvällen spydde jag (n). Första gången på lite mer än 2 år! ;s 


Hela dagen låg jag i soffan och kollade på DHW, hade så ont i magen,huvet och feber att jag inte kunde röra mig.. så är rätt lycklig över att jag hade två hela boxar med DHW! haha :D

Men som sagt mår jag lite bätte idag, så jag kan iallafall sitta upp och så var jag ju tvungen att gå in på datorn och kolla justin news ;)

 

OMG KOLLA! :D

fatta glad jag blev, de har ändrat datumet för filmen! Den kommer ju ut 14 februari i rästen av världen.. men skulle inte komma till sverige förrän 11 april -.- , men nu kommer den några dagar tidigare! *HAPPYFACE* 

Av Anna Söderlund - 23 januari 2011 13:44

Egentligen skulle jag ju på gudstjänst idag, men jag mår inge bra, så ja hoppar de! ;)

Istället har Linnéa kommit över och vi ska kolla på desperate housewives hela eftermiddagen typ! HAHAH :D

Nu är jag inne på box 2 och ja älskar de (y)

   

Presentation


Jag är 16 år och heter Anna. :] i min blogg delar jag med mig av mina dagar och tankar, hoppas ni gillar den! :'D

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards