aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Hundra

Av Anna Söderlund - 23 september 2012 16:40

1. Hur gammal är du om fem år?  21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mathilda
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Om inte gossip girl gills så va de nog Borat. HAHA!
5. Vem ringde du senast?  Hannes skulle jag tro
6. Vem ringde dig senast? Broder
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? De gör vi :*
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på med vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Någon timme sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? Vet inte, runt tio kanske
13. Vilken är din favoritjulsång? Stjärnorna faller i natten, om den nu heter så?
14. Vilken är din favoritplats? Vatten, skärgård och solnedgång tack!
15. Vilken plats föredrar du minst? Klassrummet under mattelektioner 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Öh. Vet ej
17. Vad skrämde dig om natten som barn? En mardröm som handlade om att min mamma dog..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Min knasiga bästis
19. Hur stor är din säng? 1,05 tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda duvet
21. Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamasar är mitt liv
22. Hur många kuddar har du i sängen? två och en stor tjockisbjörn
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Västerås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jorå!
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte.. Men i sommar har det blivit mest daim päron
28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt med grädde typ. hehe
29. Tycker du om kinamat? Jovars!
30. Tycker du om kaffe? euw nejj
31. Vad dricker du till frukost? mjölk big time
32. Sover du på någon särskild sida? näe, gillar variation :PPP
33. Kan du spela poker? Näe, testade en gång men de va helt sjukt tråkigt
34. Tycker du om att mysa/kela? Verkligen hihih
35. Är du en beroendemänniska? Fattar inte 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jauuuu
37. Vill du ha barn? Yep!
38. Kan du några andra språk än svenska? Nje, Engelska och lite spanska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? ehm jag vet inte. 
42. Äger du dyrbara smycken? Jadå
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Akward 
44. Kan du rulla med tungan? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hannes
46. Sover du med gosedjur? ja
47. Vad har du för ringsignal? nån iphone signal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma & pappa har 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En blomma på mitt linne
50. Flirtar du mycket? med min pojke ja, annars inte såklart haha!
51. Kan du byta olja på bilen? aldrig prövat
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nä
53. Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med Hunger games två.
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? Lätt!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? ingen, radio suger
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet verkligen inte
59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Sabinegull
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Någon vecka kanske
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min fina pojkvän
63. Vad lyssnar du på just nu? Mathildas skitlåt
64. Har du varit med i tidningen? Mitt namn och mina bilder, men inte jag.
65. Vad är det konstigaste du ätit? Vet inte
66. Vem såg dig naken senast? Hannes
67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa&vit eller turkos
68. Hur imponerar man på dig? Gör som Hannes, de funkade ju perfekt hehe ;)
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mathi
70. Har du någon piercing? Öronen
71. Din största vinst? Har vunnit många små gosedjur i mina dagar!
72. Civilstånd? Flickvän till Hannesius hihi
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Twitter, fb, yt, tumblr och några bloggar
74. Är du fåfäng? nä?
75. Ångrar du någonting du gjort? självklart
76. Hur gammal är din pappa? Borde jag veta de? hehehe förlåt far
77. Vilket är ditt drömjobb? Något c00lt yeah
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Men gud ja!
79. Vad har du haft för husdjur? En pipifågel när jag var liten, sen ba fiskar woopwoop
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? äsch inte vet jag
81. Svär du ofta? Nejrå
82. Sverige när det är som bäst? Sommar + varmt + vatten + solnedgång 
83. Kan du åka slalom? Jaa
84. Vad har du ätit i dag? Köttfärspaj, en macka och ett äpplepäpple
85. Vad har du för utbildning? Asså jag går i gymnasiet
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ben kanske
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Fötterna tror jag
88. Vilken är din bästa egenskap? Tar inte åt mig om folk säger något elakt
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är sjukt lat haha
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Skulle vara morfar och farfar då. Skoja, vet ej?
91. Saknar du något? jaaa gud ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Asså paket är ju bra. Men viktigt? ne
93. Vad gör dig ledsen? Höstväder
94. Vad gör dig glad? Musik, sol, människor jag älskar och ah glass
95. Har du varit gift eller förlovad? Näe
96. Vad ska du göra i helgen? Pojkvän :*
97. Vad är det knasigaste du gjort? Jag ritade en vattendroppe på en bänk i skolan en gång. Sen va jag sjukt nöjd över min lilla droppe och berättade de för nojjan som ba "Åh, ska aldrig sudda bort den". Efter de kollade vi på varandra och började gråta så mycket att vi fick springa ut ur klassrummet! Haha så jävla sär, men a..
98. Vad har du för laster? Har en lastbil :P skoja, vet ej! 
99. Vem är din förebild? Har ingen, men om jag hade en så skulle han/hon va cool.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Publicera inlägget :PPPP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards