aalltidannaa

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 15 oktober 2010 21:08

ohhhh, gissa vad - jag och min pappa var och köppte godis för ett tag sen! så nu ska jag tjjocka rejält :'D<3

fast ne.. ska ner o käka avokado, godare ju! :D

Iallafallll.. Nu ska jag gå till min brors TV, som är större än TV:n i vardagsrummet ju!(Y) 


och imorgon ska jag först playa med linnéa på dagen, och sedan ha filmmaraton och sova över hos mathilda!

aww, jag älsar mina små flikkor!

klarar mig inte utan er! 

 

HAHAHA nojjan, kolla vad jag hittat! :'D ^

känns som det var 1000 år sen vi tog den bilden, <.<



Av Anna Söderlund - 15 oktober 2010 20:26

Nu är TV:n på plats!

Dock råkade det bli så att min bror fick fixa allt medans jag hade PARTYYY!   

teknikgrabb som han är - så har han självklart GRYMMA högtalare till datorn! När han har ljudet på mindre än halva volymnivån och lyssnar på en dunkadunka låt skakar hela min vägg och det låter som mina speglar ska rammla ner! O_________o'

Så jag lyssnade på 'Only girl', 'bumpy ride' och 'DJ got us fallin' in love' om och om igen, med massa bas och högvolym! Samtidigt som jag spelade in en video, medans han packade upp och jag stog och dansade/sjung och han anade ingenting - så när jag visade den för honom började han asgarva! 

Sen skulle han ut och hämta ngt i garaget, så då passade jag givetvis på att sätta på justin - höja volymen ännu mer och springa ner och dansa för mamma och pappa som satt kvar och åt.. haha gick inte så bra för de att prata när jag stog och skrek 'NEVER SAY NEVER!!!!' ;)

sen kom gustaf in igen och tvingade mej byta D: , förstår inte vad han har imot min babe.

Så då satte jag på only girl igen, sen ställde jag mig i trappen och skrek 'Want you to make me feel like I’m the only girl in the world?!
Like I’m the only one that you’ll ever loveeeeeeee!!!!
' det högsta jag kunde! HIHIHHIH knasigt! ;D

TV!

Av Anna Söderlund - 15 oktober 2010 19:13

Min bror har just köpt en TV, som jag nu ska hjälpa honom att sätta upp!

Har inte sett den än, eftersom den är i kartongen.. men modellen är några år senare än de här ;)

      Ska springa runt och leka fotograf, så ni kan få se bilder på resultatet sen! :'D 

Ovido - Quiz & Flashcards