aalltidannaa

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 18 oktober 2010 14:42

man skulle lätt kuna kalla det här för ett yppeligt onödigt inlägg.. men come on! ni som inte har set den här videon bara MÅSTE kolla på den!

HERREJÄVLAR O_____________________o'

jag finner säriöst inga ord!Så fruktansvärt gullit..

OMB. <3

(ni som inte vet vad OMB betyder.. då äre på tiden att ni tar reda på't. :d)

Av Anna Söderlund - 18 oktober 2010 14:20

Som ni vet väntat jag ju på en bok.. Justin's bok för att vara lite mer exakt ;)

Och vi är rätt säkra på att den ska komma idag.. Men just nu käns det inte som om det kommer komma nån brevbärare alls! D:

Mamma trodde posten kom mellan 11-13, och jag har varit ute flera gånger men inte ens ett ynka brev fins där!

Jag kommer bli sjuuuukt arg om den inte kommer idag.

 

   


Sen är det så typiskt att jag har utväcklingssamtal idag också!

Jag vill ju få det avklarat, så jag ba 'men jag mår bra :D', fast det igentligen käns som jag ska spy när som hellst. OHHHHHHHH, mysigt att veta! :D :D :D :D :D :D

Det börjar 5 tror jag, så det så ;) 

Av Anna Söderlund - 18 oktober 2010 10:37

Jag är hemma från skolan idag, har ju fortfarande hemskt ont i magen.

Tjugo i nio ringde mamma ock väckte mig

- Jag snackade nyss med doktorn och den ända tid de hade idag var klockan nio, så vi måste ta den..


Så jag typ dog, fixade mig på 10 minuter och stack ;]

Hos doktorn fick jag ta ett roligt blodprov, haha :'D Och doktorn visste inte heller vad det var för nått, varför jag har ont liksom.. Men han tror att det är nått virus, Så jag hoppas det går över snart >_______<'


Visste ni att jag är ett stooooort fan av Icarly förästen? 

Okej, inte ett 'stort fan'.. Men jag älskar de! :'D så himla roligt, sitter alltid ensam och asgravar åt det (Y) patetiskt.. jagvet :(

Iallafall kollade jag på youtube på klippet ovan och det är ju deras 'riktiga röster'.. Jag har aldrig hört Freddies röst.. OH SHIT :O

Här i sverige dubbar de ju alla barnprogram, (vilket igentligen är skit dåligt.. men nu har jag ju vant mig med deras 'svenska röster') så freddie har jätteljus röst, men i själva verket har han kommit in i målbrottet! HAHAHAH gullit! :D dock klarar jag inte av att titta på det om de inte har sina 'vanliga, svenska röster' :/ så jag får hitta på något annat! HIHHI

Ovido - Quiz & Flashcards