aalltidannaa

Alla inlägg under april 2012

Av Anna Söderlund - 30 april 2012 13:39

Just nu ligger jag och lajj ute i gräset med citron i hela håret. Det stelnade dirr och nu känns det som man har 118 liter hårspray och sjuuuukt smutsigt hår = inte så mysigt. 

Dessutom försöker vi vara duktiga och räkna matte, men måste väl säga att det går sådär eftersom jag använder min mattebok som fotkudde. Jaja, det är tanken som räknas :*  

Av Anna Söderlund - 29 april 2012 20:31

Linnéa hade turen att få kanonväder på sin födelsedag,  så vi har varit ute hela dagen. Nu är jag så där 'soltrött' som man blir efter en dag i solen,  men jag klagar inte.   I morgon skulle de ju vara lika fint väder och då ska jag pröva 'bleka-håret-med-citron-teorin' - även om den verkar lite för bra för att vara sann kanske, jaja vi får se!

   

  

söta myggbett huh?

          

Av Anna Söderlund - 29 april 2012 12:16

Idag fyller Linnéa 16, grattis hjärtat!! Vädret är ju helt underbart också, så vi har suttit ute i solstolarna i några timmar - redan fått rand woupwoup! Nu har vi lunch paus sen blir det nog en tur till ica eller så för att köpa glass.

 

Av Anna Söderlund - 28 april 2012 17:13

Hittade både skorna och klänningen som jag ville ha, så nu kan jag andas igen! Dessutom var det ju jättevarmt så vi köpte milkshake/smoothie och satt ute i solen i vasaparken, så underbart! 

Nu ska jag fixa mig och sedan möta upp dessa snyggingar för lite grillning & skitsnack, mys!   

Av Anna Söderlund - 28 april 2012 10:57

Åh sitter ute på alltanen i linne & shorts och äter frulleeee. Det blåser dock lite för mycket för att det ska vara über skönt men solen är asvarm så det funkar!   Ska chilla här ute ett tag innan jag och L åker in till stan. 

   

Av Anna Söderlund - 27 april 2012 22:35

Efter skolan idag åkte jag och mathi in till stan för att köpa en present till den snart sexton år gamla linnéan som jag spenderade kvällen med.  Fick även med mig en tröja och hittade kläder till avslutningen, som jag ska köpa i morgon. Ni får väl se bild då eller nått...

 

Vi var i alla fall ute ett tag men när det började regna och blixtra gick vi in till sims istället. Ovanligt, huh?

Av Anna Söderlund - 24 april 2012 22:31

Igår kom äntligen H hem från Spanien. Helt galet hur mycket jag har saknat honom. Hann prata med honom några timmar igår kväll & har spenderat hela dagen med honom, så nu är livet perfekt igen! Hihih fett kär tjej. ♥

hej vi gillar nya bilder, wopuwoup.  

Av Anna Söderlund - 23 april 2012 21:12

Spenderade eftermiddagen med Lajjebror. Nu bilr det gossip girl och paj (hihi) innan jag drar mig mot sängen. 

 

hihi älskar dig så, hjärtat!       

Ovido - Quiz & Flashcards