aalltidannaa

Direktlänk till inlägg 22 september 2012

dööööd

Av Anna Söderlund - 22 september 2012 15:40

Igår slutade vi 12, så jag och Petra var duktiga och stack till gymmet. Dock råkade vi gå av en station för tidigt både när vi skulle dit och hem, men det resulterade bara till mer tränig och en jäkla massa skratt!

På kvällen hade jag tänkt gå på etta-festen, men är väldigt glad att jag drog mig ur! Åkte hem till min älskade pojke istället och redan kl 8 var jag så trött att jag knappt kunde stå upp. Höll mig iaf vaken till 10-11 men någon gång där däckade jag under tiden han pratade med mig, gullig flickvän jag är. Sedan sov jag ungefär tolv timmar med är fortfarande lika trött, haha. Nåja, idag har vi sprungit runt tillsammans med halva Västerås på Erikslund och kikat på kläder till skolfotot. 

 

Hannes köpte en tröja & jag fick med nån goodiebag med parfymtester, godis, rabatter och senaste ELLE.    Nu ska jag läsa den och försöka hålla mig vaken.. Ska nämligen bort snart igen. åh snark.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Söderlund - 1 oktober 2012 22:13


Så där. Nu börjar jag förstå mig på devote lite smått. Kommer fortsätta göra små ändringar tills jag är helnöjd, men känner mig redo att släppa in folk nu haha. I fortsättningen hittar ni mig på annasofiaa.devote.se !   Bjussar på en gammal head...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 22:21

Devote bråkar med mig, så har inte pallat blogga där än. I morgon börjar jag iaf där, ny månad - ny blogg haha! Tänkte bara säga det, nu ska jag fortsätta spela quizkampen och prata med älskling. Har ingen passande bild, så bjussar på hans lilla gull...

Av Anna Söderlund - 30 september 2012 19:18


Under de senaste timmarna har Linnéa försökt lära mig hur devote fungerar. Har nämligen varit sugen på att göra en ny blogg ett tag och nu när hon bytte till devote.se så hakar jag på. Ni får snart veta vad den heter, men först måste jag duscha!  ...

Av Anna Söderlund - 27 september 2012 21:45


Idag har jag haft en fett ovärd dag. Som tur var började vi sent, så fick i alla fall en mysig morgon med min fine pöjk. Längtar dödligt mycket efter helgen. Tror den kommer bli awesome.  vet att de är YOLO-tönt-varning på bilden, men texten är ...

Av Anna Söderlund - 25 september 2012 21:52


Ibland undrar man ju över det här med att jag valde estet. Idag satt vi och lyssnade på klassisk-musik och ritade av en lerklump! HAHA va fan? Vi fick iaf sluta en och en halv timme tidigare så jag klagar inte. Annars då? Idag var jag blå.   E...

Ovido - Quiz & Flashcards