aalltidannaa

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 21 oktober 2010 19:56

 sitter o pluggar! ja alltså låttexter, inte läxor! Den här låten släpptes ju för någon vecka sen och även fast det inte är en något säriöst projekt, utan mest är en kulgrej från hans sida - vill jag ju ändå lära mig hela! Och eftersom jag lyssnade på den tiotusen ggr dagen den kom lärde jag mig det mesta utan att behöva kolla lyric eller så.. Men pyh, vad svårt det är att 'rappa'.. och ändå sjunger han inte särskilt snabbt.. Men jag ska kunna hela utantill så de blir helt enkelt så att jag får öva ett tag till! sen ska jag också ba ; YO. I killed that.  


Jag prövade också att översätta hans låt 'Bigger' på google översätt, och kan inte låta bli att garva åt deras direkt översättning!

Jag var en spelare
När jag var liten
Men nu är jag större
Jag är större
En hjärtekrossare
När jag var liten
Men nu är jag större (Im större)
Im större


 och på eng äre ju;

I was a player
When I was little
But now I'm bigger
I'm bigger
A heartbreaker
When I was little
But now I'm bigger (Im bigger)
Im bigger


Nog för att player blir spelare på svenska.. men det är ju inte direkt en fotbollsspelare han snackar om! HAHA :D

I'm större!  

   
liten pojke! ^~^ 

Ovido - Quiz & Flashcards