aalltidannaa

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Anna Söderlund - 20 oktober 2010 20:13

hade glömt bort att jag skulle visa min brors TV.. (edit; MIN .. när han har fixat MTV  ) Fast liksom, det är ingen som bryr sig.. så istället passar jag på att visa vad det första jag gjorde med den var..

heheh, fint! <3

    Jaaa.. man ser ju inte stoleken på den och eftersom jag inte bryr mig tillräkligt mycket för att fråga min bror hur många tum (heter det så?) den är på så får ni gemföra med laptopen bredvid.


Anyway, det var mycket roligare att spela WII på den än vår lilla skruttTV här uppe. ;)

    Passade på att spöa pappa i beach vollyboll och prövade att köra snowboard mot mig själv! Jättesvårt, vänster hand vs. höger, typ! haha :D 


Av Anna Söderlund - 20 oktober 2010 19:07

Idag var jag i skolan, har fortfarande ont i magen.. men jag vill inte komma efter och det blev mycket bättre igår. Ska jag berätta varför? för att denna snygging kom hem till mej!

 

MIN BOOOOOOOK!!!

och jag började faktist gråta när jag öppnade paketet, och såg 'Love, Justin' , Där i den lila rutan. Sen när jag slutat och öppnade sida 1 började jag gråta igen.. Han skriver så himla gulligt! D: <3

och en sak som jag märkt redan efter några kapitel är att han alltid skriver ; jag gillar inte chokladglass, och, det, gör inte anna heller. Så det blir vaniljglass på brölloppet! ;)

nejmen.. jag mena det där med 3 komman (,)! fattar inte varför han gör så o.O  


Iallafall han boken en VIP plats, precis bredvid sängen - där den sover på nätterna.

Men eftersom ett skrivbord är ALLDELLES FÖR HÅRT för min älskling, så får boken sova på ..

  hihih, min justin kudde som jag sydde för ett tag sen! :'D<3


Och ang rubriken.. Vi jobbar om revolutioner i skolan, så jag och nojjan passa på att göra en idag!

Vi har inte bestämda platser i skolan, men ändå har alla 'sin plats', och har suttit där sen vi börja. Men idag gjorde vi så knasigt att vi gick och satte oss på ett helt annat ställe! Och gissa vad? HELA KLASSEN blev förvånade och ba 'varför sitter ni där!? :O' och vi ba 'lalala, det är ju inte bestämda platser, så varför inte liksom? ;)' Så vi gjorde allt ur balans eftersom de platser vi tog, gjorde ju att de som igentligen sitter där fick sätta sig på ngn annans plats.. så allt blev jättekonstigt! HAHA JAG GILLART! 

  har ni någon gång sett en så ful bild? HAHAHHA helt galet! 

   snyggt 'läppstift' va? ;)

bilderna är tagna i eftermiddag. NÅGRA TIMMAR EFTER ÅRETS FÖRSTA SNÖ!!!! (LLLLLLLLLLLL)


Vi skulle precis gå till maten när jag såg att det snöa och skrek

'NOJJAAN!!!!!!!!!!!!!! DET SNÖÖÖAR!!!!'

'OMG!!!!!!!'

Sen hon springer in i klassrummet och skriker att det snöar, och jag hoppar rakt in i pennans famn och ba 'men seru inte!!! DET SNÖRA JU!!!!! KRAAAAAAAAAM' och hon typ 'hehe.. ah? eh kram :]' sen springer jag och nojjan ut fångar snö på tungan, love snö!!! :'D<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards