aalltidannaa

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Söderlund - 13 september 2010 18:14

Idag var jag och nojjan duktiga! Vi pluggade nämligen tsm.

Okey, helt ärligt 'fikade',snacka,skratta vi den mästa av tiden.. så jag får nog fortsätta läsa lite mer, men vi var ändå rätt bra! :]

Fysik provet är ju imorgon. Vi har fysik i några veckor - sen biologi och kemi. d.v.s provet jag gör imorgon är det jag kommer få hela mitt fysik betyg på! woupps, bäst att kunna allt (y)

 

Annars har det varit en rätt normal dag, förutom att vi fick rösta i dag!

Jaaa, inget 'riktigt val' men det är fortfarande folk som kommer sitta och räkna rösterna. Alla skolor i sverige ska rösta i d.s.k 'skolvalet'. Dock vet jag inte alls mycket om politik, så det blev mest chansning på vad jag skulle välja.

Nu ska jag försöka mig på svt's valtest, undra vilket parti som passar mig bäst? ;)

hahah :D

Av Anna Söderlund - 12 september 2010 18:46

Jag har igentligen inte tid att skriva.. Då jag måste jobba med både engelska och svenska.

orkar jag? nej.

vill jag? nej.

måste jag? ja.

ska den vara inne imorgon? ja.


inte roligt! D:

nu blir det mat,


hihih 'thäää utkikstorn!' ;)

Av Anna Söderlund - 12 september 2010 11:41

Igår satt jag i princip med pyamas hela degen, så inte klädde jag på mig det första jag gjorde ;)

Det är skitväder ute, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Tydligen har vi fysik prov på tisdag, men jag har inte boken hemma och kan inte träna. D: iiiinte bra!


slänger upp lite bruksleden bilder.

     från utkikstornet!  hahaha, trötta tjejer. :]    de fans sjukt mycket ormar på ett ställe. ;d         sötnosar!

Av Anna Söderlund - 11 september 2010 19:48

Efter att jag gjort klart engelskan satte jag mig framför TV:n och kollade lite på tokio hotel live dvd. Har faktist inte sätt den än, dock fick man inte samma känsla som på konsären (okej, det är ju självklart men..) eftersom de hade laggt på ljudet efter.. Allså lät det inte alls som det gjorde när bill sjung. Fast det är klart att det var awesome nu också ;)


Sen kom min bror och sa

'Nu ska vi till ica! :D' 

'ehhh nej?'

'jorå! Jag är godis sugen, snäääääääääällla följ med? :('

'meh. jag har inte fixat mej. D:'

*hundvalpsögon*

'men skuta D: okejdå, men du ska veta att jag är jävligt snäll.'

'JARÅ!! :D kom nu'


sen fixade jag mig på 3 minuter sen när vi orecis skulle gå sa pappa 'men jag har redan köpt!' så vi slapp gå ;) hihi


 

Nu sitter jag faktist och kollar på fullt hus.

Min sötnos taylor lautner (jacob i twilight) är ju med i den - fast han är ca 8 år! as söt!


Av Anna Söderlund - 11 september 2010 17:00

 

 hihihi, hittade en justin tävling som jag helt klart ville vara med i! ;)

Vore ju sjukt nice att få vinna! :'D<3 OMG!


hemsidan som har tävlingen är allså justinbieberswe, en superbra justinblogg som helt klart är värd att gå in och kolla på!

önska mig lycka till vettja, för jag skulle bli riktigt glad om jag vann!  


Av Anna Söderlund - 11 september 2010 14:56

jaaa, som ni ser har jag fixat en ny design. :]

Vet igentligen inte varför, eftersom jag inte ens hunnit tröttna på den gammla!  

Men det är alltid kul med lite uppdateringar. Ang texten i headern så är det massa meningar ur justins låtar ;'d 

kanske blev lite mycket eftersom bloggplatsen trycker ihopp bilden? Spelar inte så stor roll igentligen typcker jag.. ;)


Men nu måste jag jobba! Engelskan ska vara inne på måndag och jag har inte ens börjat än. Plus att jag fortfarande sitter i pyamas och inte bäddat sängen! hihi bad girl. ^.^


 

random från sommras! 


Av Anna Söderlund - 11 september 2010 12:05

   

i väntan på bussen.

  på bussen. kolla inte på mej euw

          lunch paus!

   söta!

  uppsättning av tält.

 

kanotpaddling! ser ut som en banan! :D

 

 chanie badar i .. typ nollgradit vatten! ;o

   

 

Får räcka för stunden.. del 2 kommer senare ;) 

Av Anna Söderlund - 10 september 2010 20:48

Vi har inte träffats sen i onsdags, men ändå käns det som en oändlighet. Jag har saknat dig något fruktansvärt mycket, älskling! Utan dig är jag inte hel, jag skulle inte orka gå upp på morgonen om du inte fans.. allvarligt! Vi har känt varandra sen i februari, men vi delar så många minnen - det kommer alltid vara vi, right!? 

Vi kan ligga helt tysta hur länge som hellst, varge natt - men tröttna på varanndra kommer vi aldrig göra. 

Sida vid sida, varge natt.. jag vill bara berätta hur mycket jag älskar dej, min säng!


HAHAHAHAHHAHAHAHA OH MY GOOOOD! 

okey, jag överdrev kanske lite. (a)

MEN. jag har saknat min säng riktigt mycket och det ska bli jätteskönt att få sova i den inatt.. Sen om jag tog i lite däruppe, det spelar ingen roll! :'D

     

hahah fin! :D

den översta bilden är på sabina & är tagen idag.

Den undre tog jag i onsdags när vi gick ;')

MER KOMMER IMORGON! 

Ovido - Quiz & Flashcards