aalltidannaa

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Anna Söderlund - 23 september 2010 21:29

Vet ni vad? :D Min mamma och pappa kom hem med två påsar kläder till mig! ;)

Min kusin hade ränsat ur garderoben och då brukar jag få det hon inte längre använder. :D myccckkke nice! Så nu har jag prövat kläder i en timme ungefär ;)

Fans mycket fint :D


nu ska jag sitta här och looooda till 22.00 då blire ju debatten mellan paow,jockieboi och jackie.


Imorgon vet jag inte om jag hinner blogga, ska hem till mormor och morfar! Sover där tills lördag. :]<3


HEJJJDÅ. 


värtinlägg. 

Av Anna Söderlund - 23 september 2010 19:03

Tjaaaaaaabba!

idag var en helt vanlig dag.. jag och Malin bakade en kanongod äppelpaj på hk'n & på musiken spelade jag och n-n-eu upp fader arbaham för våran lärare som.. blev ytterst stolt :o har allvarligt talat aldrig sett henne så stolt och glad! HAHAH (Y)

Efter skolan gick vi till bibblan och lånade en bok var, för att sedan när vi kommit hem kunna sätta oss ute i skogen och läsa.

Normalt? nje.   Mysigt? JA! 

Efter det gick vi till kaninerna och hamstern. ;)

Nojjjan fick vara kanin passare medans jag passade på att städa till de, även fast linnéa insisterar på att jag skulle göra det ;o Jättefint blev det, och kaninerna blev typ värdens lyckligaste! :D


mer fins inte att säga.

Möjligtvis kan jag berätta att jag fick makaronepudding till kvällsmat och det är bland det värsta man kan käka, vilket i sin tur leder till att jag ska tjocka i mig glasss med rosa hjärtstrussel sen !  

Samtidigt sak jag kolla på debatten paow ska vara med i! Vet inte riktigt vad det var men det blir nog bra.


Medans jag gör det ska ni gå in och rösta på justin i 3 katigorier och TH i 1! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK! 

sitter och vrålklickar på rösta för att 'stödja' justin. </3 tycker verkligen synd om honom efter det här med 'kyssbilderna' D;<3

faiiil,    

Ovido - Quiz & Flashcards