aalltidannaa

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Anna Söderlund - 29 september 2010 16:51

ONSDAG - TRÄNING

bussen går som vanligt halv 6, så jag ska börja fixa mig nu.. ;)

Förövrigt hittade jag en 'hänt bild' tidning nere, och usch vad de är tråkiga! hänt extra och hänt bild.. dem handlar nästan bara om svenska 40 åringar - intresse smurfen hoppar! WOOOUPS, den rammla och bröt benet

jajajaja, imorgon äre premiär för kenza&tyra show OCH justins nya ''u smile'' video kommer ut! (H) nÄÄÄÄjs! 

 

från OLLG- musik videon ;) 

  

Av Anna Söderlund - 29 september 2010 15:45

Idag när vi satt och jobbade kom en kille i min klass med en affish till mej och sa 'eftersom jag vet att du gillar dem..' men grejjen var den att affishen var ihopp vikt så det var nån reklam på sidan jag såg.. Så jag typ 'eh? aha, tack.' Han ba 'haha, nejmen öppna!' Så jag gjorde det och innut i var den en as söt poster på tokio hotel! :'D<3

för att vara mer exakt den här ;

 

jag hittade ingen stor bild på den, så ni får en större bild från samma photoshhhot ;)

   oj, vad glada ni blev nu! :'D TAAAAAACK ANNAAA!!! hihi (A)

men eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle sätta den tog jag ner en gammal affish, från min twiligthperiod;

  hejdå.. min nästan första twilightaffish! haha! :D

Av Anna Söderlund - 29 september 2010 14:14

jag hade inte ork att blogga igår, inget spec hände så jag slapp  

Först var jag i skolan, vi börjde jobba med temat hälsa & fortsatte med det idag och ska göra det imorgon också.

Det är rätt kul! Igår dansade vi salsa, vilket var kul.. men svårt o.O

Sen började vi ett grupparbete, man ska i gruppen göra ett spel.. Som ska handla om alkohol,tobak & droger.

Efter skolan gick jag och nojjan hem till mej, och sedan lite senare gick vi till mariagården. ;) de va också rätt ruuuligt!


och idag ;

vi fortsatte med spelet och blev nästan klara! Dock är det.. riktigt komplicerat :/ Ska nog ta kort på det imorgon så ni får se! Vi ska spela allas spel imorgon men jag gissar på att ingen fattar vårat, allvarligt talat gjorde vi inte ens själva det! Jag hade laggt ut massvis med rutor (där pjäserna ska gå liksom) sen hjälpte Asmir mej att limma fast dem.. Sen frågade han 'vart ska den här vara?' och det var så rörigt att jag själv inte förstog det! hahah, så vi satt i några minuter och försökte komma på, men fick ge upp efter ett tag och ta bort några av rutorna ^^.

Sista lextionen hade vi typ idrott.. eller vi var ute och lekte flaggan, vi gick till något ställe med backar så det blev mycket roligare

Då skulle saoi ta mig, men eftersom jag sprang det snabbaste jag kunde rakt mot henne och hon mot mej - gjorde det rätt ont när hon tog mig, eftersom det mest blev som ett slag rakt i magen! XD efter det började jag må jätteilla, men nu är det bättre!

Sen äre så lovly att vi slutade 20 i 2 - istället för 3! Så igentligen skulle jag sitta och ha teknik nu. *RYSER*

   

2 bilder på mig och sarouuuuuuuurbaby!   


Ovido - Quiz & Flashcards