aalltidannaa

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Anna Söderlund - 2 september 2010 15:24

Hejsan, ;)

Nu är jag hemma efter skolan och det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta på datorn! hahahha, men jag ville hinna uppdatera innan linnéa kommer. Vi ska ju på bio idag! Skitnajs verkligen, jag har ju längtat i ett halvår efter den här filmen! för er som har glömt är det karatekid vi ska se! Dock är det den absolut sista föreställningen med den här filmen och den börjar rätt sent.. kvart över åtta, så den slutar inte förrän runt 11! Men eftersom alla visades sent den här veckan var vi tvugna att gå. Men det gör ju inte så mycket. ;'D<3

Iallafall sitter hon på bussen hem nu, sen ska vi hitta på nått fram till 7 då vi åker till stan. :] lovly!

   

idag var det min första 'riktiga' torsdag i skolan eftersom jag var sjuk förra veckan. Började med att redovisa svenskan, det var ingen stor sak så det gick bra. Sen hade vi mattediagnos och bild. Efter lunch hemkunskap, jag och sara bakade bröd och var king'ar på det (fast jag tapppade mitt på golvet när jag skulle styla D:) sen fick vi även smaka massa torkade frukter,soppor och nötter som kan vara bra att ta med till skogen på ons.

  HAHAHAHAHHA, snacka om onödig bild! 

Ovido - Quiz & Flashcards