aalltidannaa

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anna Söderlund - 7 september 2010 18:33

Nu har jag packat allt och duschat , med andra ord är jag redo att gå ut på äventyr! ;) hah!

Min väska väger lite över 15 kg, låter ju inte så mycket men kan säga så mycket som att jag RAMMLADE när jag skulle böja mej ner. Jag var på övervåningen sen hörde dem där nere ett duns, sen lilla jag skrika 'JAG RAMMLADE!!!! *gapskratt*' sen skrattade jag ett tag innan jag började vädja 'hallå? Någon som kan komma och hjälpa mej upp?:(' Fast jag kalarade det själv till sist (y) Men det är et bevis på att det kommer bli riktigt jobbigt att gå - framåtlutad för att inte rammla! - jag hoppas verkligen tjejerna får gå den 'korta branta vägen' först, eftersom jag kommer ha rejält med träningsverk på fredag, så då är det bättre att gå den 'långa plana vägen'! Jag länktar iaf rätt mycket nu! Synd bara att det är så många sjuka, tycker verkligen synd om dem som vill men inte kan komma.  


Just nu håller jag på att ladda kameran, så jag kan få lite najsiga bilder.. Men innan det la jag in alla bilder som fans på kameran. Så här kommer några från i helgen ;

hihi, sötnos! 

     

lockade ju linnéas hår. det blev liiiite kortare än vanligt! ;)

    nån mer som tycker vi ser ut som sjörövare? =d


SISTA INLÄGGET TILL PÅ FREDAG/LÖRDAG!!

wish me luck! 

Av Anna Söderlund - 7 september 2010 16:41

hejsvejs!

Jag har rätt mycket att göra, men väljer att njuta av mina sista timmar vid datorn istället eftersom jag inte kommer kunna vara inne på läge! haha. ;] eller ja. till på fredag, så jag överlever nog!


Men, ikväll måste jag allså hitta allting och packa ner det. Imorgon 20 i 9 står jag med min rycksäck och ska precis sätta mej på bussen och åka iväg! Vi åker buss i ca 45 minuter innan vi börjar gå. Tror det kommer bli sjukt awesome, men väldigt kallt, jobbigt och ont. En massa myggbett lär jag också få, men jag är rätt van vid det eftersom vi har både båt och sommarstuga.. Och det här med att sova i tält, det har jag gjort en massa gånger, Det är bara så att jag inte gillar det så hemskt mycket. Antigen är det för kallt eller för varmt - och hårt.

Nu ska jag duscha och börja plocka fram saker!

Hinner nog uppdatera lite senare, :]

 

random. jag,kimberly,sanna!

Ovido - Quiz & Flashcards