aalltidannaa

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Anna Söderlund - 4 september 2010 22:28

Jag och Linnéa skulle ju fixa den där justin saken.. men riktigt så blev det inte :o

Istället har vi stått och dansat + sjungt i typ 3 timmar.. Jävligt roligt att göra.. Men jävligt tråkigt att kolla på sen (n) Så nu har vi riktigt ont i våra halsar D; awwwwe..


   Nu ska vi hitta på nått annat eftersom vi knappt kan prata.. Men jag stänger av datorn nu och uppdaterar imorgon! ;]

BYEEEEEEEEEEEE!

Av Anna Söderlund - 4 september 2010 20:16

lovade er några random bilder från igår så..

*DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD* ;]

mahaha, breeednäsa! (y)

 

    men fina va?! gissa hur tunga de kommer bli med all packning D: ush.


Nu kommer linnéa.. jag är äckligt trött men ska hålla mej vaken eftersom jag så gärna vill göra den här serien elr vad vi nu ska kalla det.

Här kommer några 'ledtrådar' på vilken låt den är.. HAHAH

 

 

alla tre bilderna är ur karatekid!    

Av Anna Söderlund - 4 september 2010 19:10

Hola!

Idag har jag varit med linnéa igen.. :]

vi har byggt ett nöjeställt på 'rollercoaster' ,bakat muffins, lockat hennes hår och lite annat.

Nu har vi matpaus och efter det ska vi göra en bildserie till en justin låt.

Låter rätt wierd va? Men vi har en mycket smart idé så hoppas resultatet blir därefter! ;'D


och igår gjorde jag något jättekonstigt. Jag bestämde mig nämligen för att jag inte är ett jättestort 'twilightfan' längre. Sen plockade jag ner en massa affisher på edward,bella och sånt! ;s Visst, böckerna är forfarande de bästa jag läst och filmerna mina favoriter, men jag är inte alls lika besatt som förut så nu får linnéas lillasyster dem grejjerna jag plockade ner.. Hon är galen i twilight! haha.

 Fast jag kunde inte ta ner allt eftersom det ser så tomt ut då.. och såklart inget på min sötnos taylor!

Nu ska jag lägga in bilder på datorn, så snart kommer några foton på mej och nojjan med våra ryggsäckar igår! hah ;'D

Av Anna Söderlund - 4 september 2010 10:49

Hejjj, nu har jag vaknat! ;'D

jag hade tänkt skriva ett inlägg när jag kom hem från linnéa igår, men var så himla trött att jag nästan sov när jag sprang hem! XD

nejmen, vi hade de jättebra och jag passa på att lära mej nästan ALLA namn på folk i hennes klass 8') kanske får ett prov på de idag, hahah ;))

efter filmen gick vi upp till hennes rum och satt och snacka gossip i ca 3 timmar.. och det var verkligen gossip o.O mer än så kan jag inte skriva här.  


Sen kan jag passa på att berätta om 'dagen' igår också.

I skolan hände det inte så mycket spec förutom att vi fick gå ner i källaren (där jag aldrig varit)  och hämta lite stuffs inför bruksleden. Allt jag kan säga om den källaren är L-Ä-S-K-I-G!! Såg precis ut som i filmer där man stänger in folk så de sväjter ihjäl.. sen massa konstiga rum och en enormt lång korridor. euw.

Efter skolan gick jag och nojjan till en 'jättegunga' .. nivet en sån här! 

  och gungade, mahahha (k) det var askul, men efteråt höll vi båda på att spy och huvuderna snurra som bara den! ;/

Efter det gick vi till tamskaparken, (D:) sen hem till mej.

Då prövade vi att fylla våra ryggsäckar -som vi ska ha på ons- med massa vatten.. jag kommer inte ha någon rygg kvar på fredag, men sånt är livet!

Ovido - Quiz & Flashcards