aalltidannaa

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Anna Söderlund - 26 september 2010 21:13

min vackra fönstermålning fucka sönder ;/

och jag som satt i ungefär en timme för att få den fin. Färgen var för gammal antar jag! D:


Idag lekte jag med mathilda! Tog massa jädrigt vackra bilder på henne ute i höstsolen, tänkte ha det till hennes bloggdesign!

    ja, som ni sjävla ser.. hon är en ängel som rammlat ner från skönhetshimlen! <3

Av Anna Söderlund - 26 september 2010 12:32

Jag vaknade rätt tidigt idag, kl 9.. Eftersom jag var så himla trött igår kan man ju få för sej att jag skulle sova ut idag, men det ville inte min kropp. Istället för att sedan äta frukost bestämde jag mig för att göra fönstermålning! Men eftersom färgen inte blivit använd på några år var den helt förstörd, men efter mycket skakandes gick det.. rätt bra :]

Jag skrev två ord.. -ni kan få se när det har torkat- men kan säga så mycket som det börjar på 'JUS' och slutar på 'EBER'.. ohhh, klurigt? ;)

 

oj? vem kan det vara? :oo hihiih (a'


Just nu sitter jag och tränar på lite saker i photoshop! Prövade att göra en detajl i färg, och lyckades rätt bra faktist! :D

 

eftersom det bara var ett slarvigt försök orkade jag inte fixa gräset, det var ju inte så himla vackert med massa grönt vid stövlarna men det spelar ingen roll nu :)

bilden är på lovisa, från bruksleden.

Nu ska jag fortsätta jobba i PS, håller på att lära mig hur man sminkar (y)

Ovido - Quiz & Flashcards