aalltidannaa

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Söderlund - 23 september 2010 19:03

Tjaaaaaaabba!

idag var en helt vanlig dag.. jag och Malin bakade en kanongod äppelpaj på hk'n & på musiken spelade jag och n-n-eu upp fader arbaham för våran lärare som.. blev ytterst stolt :o har allvarligt talat aldrig sett henne så stolt och glad! HAHAH (Y)

Efter skolan gick vi till bibblan och lånade en bok var, för att sedan när vi kommit hem kunna sätta oss ute i skogen och läsa.

Normalt? nje.   Mysigt? JA! 

Efter det gick vi till kaninerna och hamstern. ;)

Nojjjan fick vara kanin passare medans jag passade på att städa till de, även fast linnéa insisterar på att jag skulle göra det ;o Jättefint blev det, och kaninerna blev typ värdens lyckligaste! :D


mer fins inte att säga.

Möjligtvis kan jag berätta att jag fick makaronepudding till kvällsmat och det är bland det värsta man kan käka, vilket i sin tur leder till att jag ska tjocka i mig glasss med rosa hjärtstrussel sen !  

Samtidigt sak jag kolla på debatten paow ska vara med i! Vet inte riktigt vad det var men det blir nog bra.


Medans jag gör det ska ni gå in och rösta på justin i 3 katigorier och TH i 1! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK! 

sitter och vrålklickar på rösta för att 'stödja' justin. </3 tycker verkligen synd om honom efter det här med 'kyssbilderna' D;<3

faiiil,    

Av Anna Söderlund - 22 september 2010 16:14

snabbt inlägg! Nu blir det plugggg innan jag åker på träning!

hahah, vette fan varför jag lyssnar på den.. Men den var.. eh rolig! :]

& de där två är bara för bra helt enkelt! ;)

Av Anna Söderlund - 21 september 2010 20:10

Nu är jag hemma! :D

Det var inte alls hemskt, kanske lite segt att lyssna på prästen och så.. Efteråt stannade vi kvar ett tag och var sociala plus fika, hih!

Innan vi gick dit var jag och nojjan inne hos hamstern&kaninerna i huset bredvid! Linnéa är ju inte hemma så jag passar hennes djur. ;]

Och vet ni vad? jag är allvarligt kär i den lilla hamstern!

HELT GALET SÖT! GOSH! ska knata över till henne nu (a)<3


Så. HEJJJJJJJJJJDÅÅÅÅ! ;'D


värt inlägg? nej.


Av Anna Söderlund - 20 september 2010 19:46

hey,

idag gjorde jag och py något som 14 åriga tjejer kanske inte bruuukar göra? Nämligen att bygga med lego! 8'DD

vi skulle igentligen göra en film av det hela .. men det slutade med att vi gjorde varsin bil + hus och tävlade vem som hadde snyggast och eftersom min bil hade två våningar plus snurrtrapp vann jag!

Riktigt jäkla roligt, tack vare morfar'n&farfar'n skulle man kuna säga? ;) HAHA!

 

Imorgon ska jag spendera eftermiddagen på mariagården, vi får se när jag uppdaterar kort sagt! :)

Av Anna Söderlund - 19 september 2010 19:46

kollade min email och såg att det går att förboka justins bok first step 2 forever nu! Så jag och pappa skulle göra de, men kom på att han redan var medlem på adlibris så vi skulle boka där ist. Fast det kunde man inte göra än.. så får vänta ett tag till ;)

Men. det fans två nästan exakt likadana böcker där, fast en hette nått med year book också.. mystiskt ;s 15 färrre sidor var det också. hum.


Och så är jag nästan klar med min SV berättelse, har suttit i en timme och skrivit nu.. så nu får jag göra färdigt nån annan dag!

Ska be min pappa göra popcorn till mej nu !    hihi!


  justins bok! 

Av Anna Söderlund - 19 september 2010 14:57

oj!

Jag var ute för bara några minuter sen, och då sken solen som bara den!

Perfekta sommarvädret verkligen, varmt och allt.

Vi har två hackspettar som bor här och dem va i krig med några andra fåglar, så jag gick ut och kollade.. Passade på att ta lite kort också och tänkte att det kansek är de sista sommarbilderna?

Och.. just nu värkar det ju som det stämmer, för nu ösregnar det och himelen är grå. :s

myyystiskt!

 


Och gudstjänsten överlevde jag, fast tråkigt var bara förnamnet! :o

men nu har jag bara 14 av 15 kvar.. -.- 

Av Anna Söderlund - 19 september 2010 10:00

halloj!

Nu har jag hunnit duscha,käkat frukost och börjat fixa mig lite smått. :]

Om 45 minuter möter jag upp nojjan sen ska vi till mariagården och gå på gudstjänst. D: euwwwwww!

Har aldrig varit på en förut, men jag kan med säkerhet säga att det inte kommer bli kul. ;/


Idag hade jag tänkt vara hemma och plugga, måste skriva klart en berättelse tills nästa vecka.. Men eftersom jag känner mig själv rätt bra vet jag attt jag inte kommer göra det! Dx

Jag är nämligen grymm på att sjuta upp saker och har varit det hela livet!

Tillomed när jag var så liten att jag inte kunde säga 'igår eller imorgon', så då sa jag alltid 'jag gör det den andra dagen' ;) smartooo!

 


jajaja, vi ses om några timmar! 


Av Anna Söderlund - 18 september 2010 19:19

  nämen oj! titta vad min bror kom in till mig och linnéa med! :D

han och therese hade bakat, jag tyckte de var jätte söta!

fast.. goda? huummm, inte särskilt.

Men vi tryckte i oss några st samtidigt som vi kollade på justin bieber diary på MTV. Vi har ju sett det förut, på datorn.. Men de visade mycket mer på TV:n, så de va kul ;)


Dagen började med att jag och linnéa blev väckta halv nio.

Sen fixade vi oss och sedan mötte jag upp nojjan kvart i tio och cyklade till mariagården.

Vi har gjort en massa grejjer där idag, både riktigt tråkiga och riiktigt roliga!

tråkiga ; sjunga psalmer och bläddra i bibeln

roliga ; lekar, så som 'familjen olsson' (man ställer 5 stolar på en rad, och sedan får varge person på stolen en roll i familjen. Sedan läser någon en text och varge gång din roll näms mäste du springa runt alla 5 stolarna! Samtidigt som man tävlar mot laget mittimot! Golven där är jättehala så det var både svårt och kanonkul!) , 'älgleken' och 'nått kortspel' (som gick till så att alla fick en färg ruter,spader,hjärter eller klöver. Sedan ropade någon ex. klöver och då ska alla som har klöver flytta ett steg åt höger. Sitter det redan någon där får man sitta i dennes persons knä! Sen kunde det bli så att det satt tex 7 st i en stackares knä, hahah!)


Sen så var vi sugna på pizza, och alla konfimander/asistenter (som konfimerade sig för nått år sen) får gratis dricka på en pizzeria precis bredvid mariagården! Så alla kutade dit ;)

Blev rätt trångt - men gott när vi väl fick maten! 

 

calzzzzoone fer sure! (H)


När jag kom hem knatade linnéa hit, och vi har gjort lite random stuffs. Nu är hon hemma o käkar, men kommer hit snart!

Hon flyger ju till Grekland inatt!

Så vi träffas inte på rätt länge, :[<3 

 

Ovido - Quiz & Flashcards