aalltidannaa

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Anna Söderlund - 27 september 2010 21:46

jag kom nyss hem från linnéa, gud vad brun flickan var! :(<3

nejmen, det var askul och jag fick ett asgulligt korallhalsband, hur snällt är inte det!? :'D<3 TACKKK IGEN!

iaf har vi kollat på bilder från grekland, haft 'titta på den andra utan att skratta'  och 'titta på den andra utan att blinka'-tävlingar,  jag vann båda! Vi gav oss in i det hela så mycket att båda börja gråta, eftersom 'ögona torkas ut' typ! XD<3 HAHAHA

sen var vi inne på omegle också, asroligt! vi dryga sönder med två svenska killar (H)

HIHIH!

 

Av Anna Söderlund - 27 september 2010 12:10

när jag gick igenom alla mina bilder hittade jag mina gammla headers, hahah!

   den första ^

   andra ^

   tredje ^ 

  fjärde ^

  och så den jag har nu!

jag tror det är alla jag har haft iaf. Ush vad hämska de är, gud vad gärna jag skulle vilja vara duktig i PH assååå.

jajaja, nu ska jag fortsätta ta bort bilder. :D 

Av Anna Söderlund - 27 september 2010 11:38

som jag skrev i lördags är jag ledig idag! 8'D

riktigt najs, sov till halv 11 ungefär. & eftersom min bror inte längre går på samma skola som jag, och har ledigt samtidig, är det bara jag hemma! (H)


Lite senare ska jag vara med linnéa, som kom hem från grekland igår! Snacka om att jag kommer se ut som ett kritvitt spöke bredvid henne :(

Men hon har skola idag, så det blir inte förrän om många timmar!

  Fram tills dess ska jag städa! Jag älskar att städa, när man inte blir tvingad.. då äre hemskt.

Men eftersom mamma kommer hem från barcelona inatt tänkte jag städa hela huset, så blir hon glad vettja!  

men jag ska börja med att städa datorn, har hiskeligt massa saker jag inte behöver på den stackaren !

vi hörs om några timmar! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards