aalltidannaa

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anna Söderlund - 1 september 2010 15:35

Nu är jag hemma efter en dag i skolan.

Om en vecka är jag ute i skogen nu! ;o Eller.. skulle mer säga att jag är ute och går i snygga 'vandrar skor' och ryggsäck! Kommer bli äckligt jobbigt att gå och drygt att behöva laga sin egen mat, eftersom det är på stormkök.. men annars tror jag det blir awesome! :'D<3


ang rubriken bara måste jag berätta en sak..

Efter att vi hade haft spanska idag trodde jag och pie (uttalas PY. paet's nya smeknamn, sött va!? love it!) att det var lunch, som det alltid brukar vara.. Men tydligen så har vi läsning i 20 minuter innan vi ska käka, men det hade vi som sagt glömmt bort.. Så när vi satt i matsalen helt fridrullt kommer jec och lelle och säger åt oss att vi har en lextion kvar! Men som tur var hade vi några min på oss att äta upp innan lextionen skulle börja. Skulle va rätt pinsamt att missa en lextion för att man så himla gärna ville ha mat! HAHAHAHAH, tjockis på hög nivå! :]

Men det var en jädrans kul lunch, vi skrattade så mycket att vi inte kunde kolla på varann (eller mer skeden? XD) utan att skratta. D: Och så hämtade vi macka först av alla på hela skolan och sånt händer bara om man går och käkar innan matsalen knappt öppnat!


Sen måste jag bara berätta .. Att på fysiken idag lärde jag mej varför svarta kläder är mycket varmare än vita och hur det kommer att vi ser färg! hihi, de va as c000lt ju! :'D rätt knäppt att massa mystiska vågor gör så vi ser färger X'D maha!


nu ska jag fika, sen 17.35 hoppar jag på bussen!

badminton träning står på schemat.

 

 hih, puusss!

Ovido - Quiz & Flashcards