aalltidannaa

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Anna Söderlund - 6 september 2010 20:27

videor/musik.. whatever! jag sitter helt ensam och asgarvar åt de är videorna just nu!



oh herregud! <3


nu måste jag läsa. D: hörs! 

Av Anna Söderlund - 6 september 2010 19:38

.. fast nej. D: bara nästan! haha ;/


och den bok jag pratar om är denna skönhet!

 

   hah tänk så fin en bok kan vara!


Det är såhär. Jag har gått och längtat efter den här boken sen sommarlovet nån gång.. Det är allså en självbiografi som justin själv har skrivit. Och nu såg jag att den gick att förbeställas, trodde jag. Men nu när jag och pappa skulle fixa det kunde man bara 'bevaka' den. D.v.s säga till att man vill ha ett mejl när man äntligen kan förbeställa. Jobbigt läge! jag vill ha den nu. D:  

men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. dumt ordspråk! ;s

 jag gillar mer ;

 kärlek är som med krig. Lätt att påbörja men svårt att avsluta. Så sant.


btw, går det inte så bra med att få det att bli mest som gillar 'baby' eftersom det sitter massa töntar och klickar på gilla inte samtidigt. Allvarligt, hur pallar man ödsla tid på folk man hatar? GAH. 

   



Av Anna Söderlund - 6 september 2010 17:17

Riktigt seg dag idag! Jag har så himla ont i halsen, hoppas det går över innan onsdag.. ;o


Fins inte mycket värt att berätta om idag så istället tänkte jag berätta att jag  skaffade ett youtube-konto idag! mahha :'3


Jag lägger inte ut videos eller något så jag har aldrig behövt ett konto.. men! För några dagar sen hade alla justins 'haters' en 'idag klickar alla på 'gilla inte' på justins låt baby-dag'. MOGET VA!? punkt inte. 

Så de senaste dagarna har alla vi som älskar honom missbrukat gilla knappen, men vi har fortfarande inte kommit om.. men det är inte långt kvar nu :] så jag skaffa ett konto för hans skull och sitter nu och klickar på 'gilla' oavbrutet ;)

Men när jag skulle välja användarnamn ville jag ta något jag inte haft förut och kom på 'annananna', men det var upptaget och istället fick jag förslaget att heta 'annanannaFUL'! Vad ska man säga liksom? TACK! :{


Men, Det går iaf  rätt bra. När jag började klicka var det 312220 som gillade och nu över 312314 :]<3

 

galet fin! <3


Ovido - Quiz & Flashcards