aalltidannaa

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Anna Söderlund - 10 september 2010 20:48

Vi har inte träffats sen i onsdags, men ändå käns det som en oändlighet. Jag har saknat dig något fruktansvärt mycket, älskling! Utan dig är jag inte hel, jag skulle inte orka gå upp på morgonen om du inte fans.. allvarligt! Vi har känt varandra sen i februari, men vi delar så många minnen - det kommer alltid vara vi, right!? 

Vi kan ligga helt tysta hur länge som hellst, varge natt - men tröttna på varanndra kommer vi aldrig göra. 

Sida vid sida, varge natt.. jag vill bara berätta hur mycket jag älskar dej, min säng!


HAHAHAHAHHAHAHAHA OH MY GOOOOD! 

okey, jag överdrev kanske lite. (a)

MEN. jag har saknat min säng riktigt mycket och det ska bli jätteskönt att få sova i den inatt.. Sen om jag tog i lite däruppe, det spelar ingen roll! :'D

     

hahah fin! :D

den översta bilden är på sabina & är tagen idag.

Den undre tog jag i onsdags när vi gick ;')

MER KOMMER IMORGON! 

Av Anna Söderlund - 10 september 2010 20:29

vilken gillar ni mest? =d

 eller

själv gillar jag mest orginalet, texten är så himla fin!

Ändå är det den första som är störst, den första låten jag hörde med justin faktist! Så när jag lärt mig den och senare hittade den här sjung jag ju fel! hihihi    men givetvis kan jag båda nu.

Av Anna Söderlund - 10 september 2010 18:19

TJABBII!

jag lever, jag mår bra, jag är trött, jag har träningsverk, jag har haft det skit bra!

Imorse vaknade vi 20 i 8 och började packa ihopp och käka frulle. Runt tio var vi påväg hem igen. 16 km har vi gått, men bara några få av dem var idag. Tror vi gick 7 idag eller nått sånt. :] Idag gick vi förbi ett utkikstorn som är ungefär 15 meter högt. Jag är inte så jätte höjdrädd men kan erkänna att jag var rätt närvös medans jag klättrade upp! Fast det var så himla värt det! Sjukt c000lt att stå där uppe och titta ut över vattnet och skogen, det är synd att man aldrig får med såna känslor på kort! D:

Påtal om bilder så kommer dem när jag orkat ta mig till kameran, ont är bara förnamnet! hihi jag är så himla dåligt tränad att jag har träningsverk i hela kroppen.. fast det har nog alla ;s


Men nu ska jag kika runt lite så jag får veta vad som hänt i världen medans jag varit borta.. har bara hunnit checka av vad som hänt i justins liv, mahah   

 

Ovido - Quiz & Flashcards