aalltidannaa

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Anna Söderlund - 13 september 2010 19:30

mahah, nu har jag gjort testet och fått ut mitt resultat.

och.. JAG RÖSTADE PÅ RÄTT PARTI! :'D

elr jaaaa, det parti som enligt testet jag tydligen håller med mest. ;]


Nu ska jag försöka träna på fysiken, ljud och ljus.

Samtidigt som jag ska fira justin, genom att ha justin maraton. (haha, fast det har jag varge dag.. men det lät ju bra ändå :D)

dvs, bara justins låtar fram till läggdags!

 andledningen till detta är givetvis för att min lilla prins vann VMA's best new artist inatt! 


 

kort video från när han sjung happy birthday till alla som överlevt canser i år. ;/<3


GRAAAAAAATTTIIS! 

Av Anna Söderlund - 13 september 2010 18:14

Idag var jag och nojjan duktiga! Vi pluggade nämligen tsm.

Okey, helt ärligt 'fikade',snacka,skratta vi den mästa av tiden.. så jag får nog fortsätta läsa lite mer, men vi var ändå rätt bra! :]

Fysik provet är ju imorgon. Vi har fysik i några veckor - sen biologi och kemi. d.v.s provet jag gör imorgon är det jag kommer få hela mitt fysik betyg på! woupps, bäst att kunna allt (y)

 

Annars har det varit en rätt normal dag, förutom att vi fick rösta i dag!

Jaaa, inget 'riktigt val' men det är fortfarande folk som kommer sitta och räkna rösterna. Alla skolor i sverige ska rösta i d.s.k 'skolvalet'. Dock vet jag inte alls mycket om politik, så det blev mest chansning på vad jag skulle välja.

Nu ska jag försöka mig på svt's valtest, undra vilket parti som passar mig bäst? ;)

hahah :D

Ovido - Quiz & Flashcards