aalltidannaa

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Anna Söderlund - 24 september 2010 20:15

Nu är jag hemma hos mormor&morfar ju, men eftersom jag är så himla vänlig har jag gjort ett tidinställt inlägg åt er. Brukar inte göra de så ofta och märkte nu att det står 'du har valt en tid i framtiden', låter rätt kul eftersom 'framtiden' bara är 3 timmar i det här fallet. ;) LOOOL!

hittade den här idag,& kan inte låta bli att skratta!

Jag skulle skämmas ihjäl om det var min pappa som dansade, men tjejerna i videon värkar tycka det är helt normalt! O_____o'   

     

Av Anna Söderlund - 24 september 2010 16:26

hallåååj tju hej! ;]

jag har ont i magen, buhuu käns som jag ska spy!

Det kan vi tacka min bror för, som tvingade mig att äta upp hans äckel grädde. hahaa.. Han bestämde sig helt random för att göra oboy med grädde i, har ni smakat det?   asgott!

Iaf, så blev det massa grädde kvar och eftersom jag älskar grädde kunde jag ju inte motstå, det är trots allt fredag. Så jag fixade lite chocklad och bokstavligen talat drääänkte ner chockladen med grädde, sen blev jag.. mätt. :o usch!


nu ska jag packa ta fram kläder till imorgon + pyamas. Och sedan ta nästa buss för att möta upp bror och mormor! :D

Så nice att packa när allt redan fins där, haha! :]

Som jag sa sover vi där inatt!

 

 hihi, fin bild på oss (y)

tagen i öregrund i sommras ;'D

jag älskar min bror! <3   


(visst lyckades jag bra med ögonfransarna? ;) HAHAHAHAHAH ohja!) 

Ovido - Quiz & Flashcards