aalltidannaa

Alla inlägg under september 2010

Av Anna Söderlund - 17 september 2010 21:12

Nu är jag hemma igen ;)

hhahahaha vi har gjort rätt mycket, mest olika 'namn/lära känna-lekar'.

Det har inte varit varken hemskt eller underbart, men jag tror helt klart det kommer bli kul sen! :D

Vi fick ta kort på oss själva som vi imorgon ska 'pyssla' någonting med, hahah undra vad? :s

sen avslutade vi det hela med en 'sång stund' , hahha! sjung bla låten ovan, den är jättefin!


strax kommer linnéa! ;'D<3

Av Anna Söderlund - 17 september 2010 15:00

SHUUUUU!

jag är igentligen med nojjan just nu, men hon skulle sticka på piano i typ 15 minuter, så hon är snart här igen ;)

Vi sitter och spelar GENI spelet!

hahahha, sjävlklart tog vi barnfrågor.

Men vissa av dem är faktist svåra O.^ , just nu står det rätt gämmt, så vi får de vem som vinner när hon kommer tbx!

Hon ska vara här till 6, då sticker vi till konfimationen [nej, jag har iiingen aning om hur det stavas!] och kommer hem runt halv tio/nio nånting.


När jag kommer hem kommer Linnéa hit, och sover här!

Dock är det konfa imorgon också och det börjar tio på morgonen. Så vi kommer behöva gå upp vid 9.. hahah hon sover alltid till minst 11, så vi får se om jag får liv i henne ;) nejddå!

Sen på natten till söndag flyger hon till grekland!! GAAHHH orättvist, jagvet! D:<3

  HAHAHAH schteeeeek!

nojjan skicka massa bilder igår.. från i sommras när vi var i riddarhyttan! vattnet ser ju inte särskilt fräsht ut ;o

men det var loooovly, varmt och vi var helt ensama vid vårat special badställe ;) hihi! 


Av Anna Söderlund - 16 september 2010 19:43

skönt!

nu är jag färdig med nästa veckas redovisning.  

DOCK.. har jag en redovisning imorgon också, som jag inte vet vad jag ska redovisa om! hahaha, det är inte bra. Men det är bara nån muntlig sak, så i värsta fall får det bli min mobil. :]

Och så är jag färdig med uppgiften i SO som man ska göra om man siktar mot högre mål.

Man skulle skriva ett brev till någon i Burma (allså inget som skickas iväg.) och berätta hur det är att ha demmokrati, Det var rätt roligt faktist.


 Nu ska jag klura på vad jag ska redovisa och ta bort smink.

btw, slänger upp en bild på hur jag såg ut idag. (det syns inte så himla bra.. men hahaha)

Vi hade ju skolfoto!

   vadå? man kan ju inte alltid vara säriös.


Imorgon ska jag på den första konfimation saken.. länktar jag? nej.. men det ska ändå bli roligt att se vad vi ska göra, ska trots allt göra det i ett år nästan! 


sen på kvällen/natten ska jag och linnéa sovaöver! ;'D<3

och vi har en andledning till det!

haha berättar mer om det imorgon!

Av Anna Söderlund - 16 september 2010 17:18

ringde till min lilla bäbisMathilda för ett tag sen.. men hon svarade inte, så jag skickade ett SMS där det stog

'ring mig när du ser det här!! Det tar bara nån minut.. Och några spyor ;)'


och nu ringde hon mej.. och samtalet bestog mest av

'EEEEEEUWUWUUWWUWU!!!!!!!!!!!!! FYFAAAAAAAAAAN!!! dudriver!?!?!??! USSSCCHH vad HEMMMSKIT!! jag tror jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! GAHHHHHH!!!'

sen när jag trodde att hon hade lungnat sig kom en ny attack

'men.. OMG!! FAAAAN VA ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH SHIT, OMGOMGOMGOMG!! USCHH !!'

med andra ord, precis som jag trodde ^^ hah


roligt, ;) hahaha. typ inte.

 - undra vad vi snacka om? ;) 

  HAHAHAHAHA askul!

skulle söka på spyor - men fick upp den här, (A)

Av Anna Söderlund - 16 september 2010 16:25

Eftersom jag igentligen måste arbeta med en powerpoint pressentation om.. JUSTIN BIEBER   just nu.. känns det som om jag kan passa på att berätta att justin håller på med en film, Tillsammans med Jaden Smith!

låten de gjort tsm till filmen KarateKid, där jaden är huvudrollen.

Linnéa och jag var ju på filmen för nån vecka sen och den var awesome! Gissa om jag länktar efter en ny film med båda snyggingarna!?  


fattar inte hur han orkar just nu håller han på med ;

inspelning av två CSI avsnitt,

inspelning av musikvideo

tuné

3D film

VMA [ som var i måndags ]

+ alla random intervjus och uppträdanden!


och ändå har han orken att helt random gå ut på gatan och börja sjunga sina låtar.. hahah på några minuter var hela gatan fylld med justinfan som dansade och sjung med honom.. rätt c000lt tycket jag ^^

Av Anna Söderlund - 15 september 2010 15:38

mahaha, jag hann allt blogga ;)

Vi tar ju en senare buss (okej, mamma ska köra oss idag) nu, men jag är fortfarande van vid den tidiga, så jag har gott om tid på mig at bloggga. :'D


Idag fick vi veta hur det hade gått på fysikprovet och jag är nöjd ;)

vår lärare sa att jag var bland de bästa och då kan man ju inte klaga. :]

Efterdet lekte vi lite med nån vakumpump (?), Sabine [läraren] la in en kokosboll/mumsmums i en glaskuvös och satte på nån sak som sög ur all luft.. Då började kokosbollen att växa!! HIHIHIHI det var as c000lt, den blev ca en dm åt varge håll! Har aldrig sett en så stor kokosboll förut, ;)  


Sen så tror jag inte det hänt så mycket mer som är värt att ta upp.

Imorgon är det skolfoto så jag ska försöka locka håret ikväll.

Nu ska jag fika och titta igenom gammla skolkataloger!

när vi gick i förskoleklass var katalogen fortfarande svart&vit - HAHAHAHHA!


 

Av Anna Söderlund - 14 september 2010 19:53

Godkväll!

I eftermiddags har jag knatat omkring på stan med kimberly,mathilda och jessica   . Köpte bara lite smink, elr ja.. puder eftersom mitt gammla var slut (N)

Dock regna det jättemycket så nojjan stannade hela tiden och frågade vart vi skulle, sen sprang hon dit - för att inte håret skulle bli lockigt, HAHAH!

 

  Nu ska jag ta reda på när VMA går på tv ikväll..

Igår började det 10 minuter för tidigt, texten var helt efter och helt random börjades massa musikvideor visas.

Jättekonstigt! Så jag stängde av efter ett tag, men han iaf se de mästa från 'white carpet'. :]


imorgon äre trääning som gäller, tror allså inte det blir något inälgg.

men vi hörs!


Av Anna Söderlund - 13 september 2010 19:30

mahah, nu har jag gjort testet och fått ut mitt resultat.

och.. JAG RÖSTADE PÅ RÄTT PARTI! :'D

elr jaaaa, det parti som enligt testet jag tydligen håller med mest. ;]


Nu ska jag försöka träna på fysiken, ljud och ljus.

Samtidigt som jag ska fira justin, genom att ha justin maraton. (haha, fast det har jag varge dag.. men det lät ju bra ändå :D)

dvs, bara justins låtar fram till läggdags!

 andledningen till detta är givetvis för att min lilla prins vann VMA's best new artist inatt! 


 

kort video från när han sjung happy birthday till alla som överlevt canser i år. ;/<3


GRAAAAAAATTTIIS! 

Ovido - Quiz & Flashcards