aalltidannaa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna Söderlund - 5 augusti 2011 19:23

Några dagar innan vi åkte ut med båten, var jag ju i Öregrund - i min sommar stuga nivet. På söndag ska vi dit igen! Hetsigt värre! Dock har jag inte hunnit visa bilderna från förra gången, så nu kör vi!!

   

 

Största delen av tiden var vi i eller vid vattnet. Åkte ring, solade, badade, seglade optemist eller vindsurfa!

 

     Någon kväll tog vi båten in till stan och åt glass i solnedgången.

 

 

  Sen spelade vi 'kasta hästsko spel' (som jag inte vet det riktiga namnet på).

 

     Fast jag var så dålig på det att de andra fick spela medan jag nöjde mig med att ta kort från läktaren! ;)

 

    

 

& så hade vi såklart lite olika photoshoots.

   

       Sist med inte minst, mer bad såklart!  Dock gjorde vi massa mer saker, åkte på cykelturer , blockade blåbär, åkte på olika båtturer, spelade spel och bakade t.ex, men nu får det räcka med bilder. Vi hade det skit kul iallafall, love you!!

Av Anna Söderlund - 5 augusti 2011 19:01

Alltid trevligt när Justin släpper en ny låt! Dock var den inte SUPER JÄTTTE  BRA.. Fast jag tycker om den ändå, det är en sån där låt som blir bättre ju mer man lyssnar! Fast jag vet inte hur säriös han är eftersom han rappar under namnet Shawty Mane.

Kommer ni ihåg den förra "Shawty mane" låten ?

Den är ju inte ett dugg säriös, men den älskar jag - så det gör inget! ;*<3

Och så hittade jag den här låten.. GRAVAR SÖNDER i början! "Vilka små pattar din dotter har.. BUUUUUUU FÖR DEM!"  HAHAHHA, så sjukt kul!!

Av Anna Söderlund - 5 augusti 2011 18:45

Woho! Nu är jag hemma! Har haft det jättebra, men det är ju alltid skönt att komma hem efter att varit borta i några veckor!

Dock har jag inte hunnit lägga in bilderna på datoren än, så de får ni se någon annan dag.

   Imorgon ska jag förövrigt åka hem till Linnéas pappa's nya lägenhet för första gången! En lägenhet mitt i stan som tydligen ska vara större än våra villor! Fläshit värre, haha! ;) 

Senare på kvällen ska jag på släktkalas

Av Anna Söderlund - 1 augusti 2011 20:58

God afton!

Idag har det varti jättevarmt & sol, rätt kallt & sol och regn.  Fast det regnade bara några minuter, och då satt vi inne och drack varm nyponsoppa - så det gjorde inget! :D Först var jag ute och sprang i bikini,  men det vart kallt. D:

När vi kom fram till stället vi är på nu -vet ikke namnet- så gick jag och Gustaf på äventyr! 'Naturprogrammet med inrikning klättring' kallade vi det, eftersom vi klättrade upp på ett enormt berg. Efter det badade jag, och sen blev det mat och så.

Nu ska jag fortsätta läsa Kulla-Gulla. Ni vet den där boken min farfar ville att jag skulle läsa, det är liksom en serie och eftersom jag gillade den första boken - så är jag inne på nästa nu!

Sen ska jag städa lite i mitt&Gustafs rum, stackars Mathilda kommer få hjärtinfarkt om hon måste se det så stökigt! Hihi, men som sagt blir det Grönan och Neu hela dagen imorgon! Saknad tjej!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards