aalltidannaa

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 14 augusti 2011 20:30

Just nu sitter väl jag och neupeu och diskuterar allting vi inte hunnit snacka om under denna vecka jag varit borta, eller så kollar vi på film!

 Det är nämligen ingen vanlig övernattnig - Vi ska nämligen ha Astrid Lindgren maraton! Nojjan har kirrat 12 filmer, ni vet allt från Pippi till Bröderna Lejonhjärta (oh, en favorit! ) , så vi har att göra inatt!

   Jag som pippi och min fina klass! 

Av Anna Söderlund - 14 augusti 2011 18:30

Ja, Nu är jag hemma! Eller jag kom hem igår, Dock spenderade jag natten hemma hos Linnéa. Vi hade skit kul, men somnade inte förrän sex/halv sju imorse,  så vi har varit lite off under dagen. 

Men efter några slöa timmar bestämde vi oss för att ut och springa en liten runda! Båda är sjukt dåliga tränade,  men det gick bra ändå!

Nu ska jag äta mat och sedan sticker jag hem till Mathilda och sover hos henne! Hihih, jag har ingen egen säng, så tur att jag har kompisar ;)   

  

Ovido - Quiz & Flashcards