aalltidannaa

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 27 augusti 2011 20:16

Jag har visst glömmt att berätta att jag blivit ett harry potter fan va? :D Är inne på tredje boken nu! Böckerna är dessutom mycket roligare & bättre än filmerna, så det gör inget att jag ungefär vet vad som kommer hända. ;)

  Iallafall har matteboii precis kommit hit med de första två filmerna som vi ska kolla på nu, det var trotts allt några år sen jag såg dem!  

Av Anna Söderlund - 27 augusti 2011 20:04

Det var ett tag sen jag skrev, men skit samma. Igår kväll var jag hemma hos Elina med tjejjorna & idag åkte vi och kollade på fotboll. Största andledningen till att vi var där var för att David & Hannes spelade, men såklart också för att det är kul och kolla på fotboll! :D

Innan det var vi hemma hos farmor&farfar och badade lite! niceeee

  Från min tid som fotbolls proffs! ;)

Dessutom lyckades vi kolla fel tid på bussen, så vi fick vänta i en och en halv timme! Efter en timme ville vi bara dööö, men på det stora hela var det en mysig dag! ;*

Ovido - Quiz & Flashcards