aalltidannaa

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 7 augusti 2011 15:02

Pappa laddade hem 9 Johan Falk filmer till mig, så jag har något att göra om det blir dåligt väder - eller om jag får nog av solen kanske? ;)

Dock tog vi bara de filmerna som Joel Kinnaman är med i.. Varför det?  För att han är en av Sveriges snyggaste kändisar såklart! 8D

   

Dock ligger Bill Skarsgård ungefär på samma nivå..

   



Fina pojkar! ;*<3

Dock har jag redan sett många av filmerna, men vafan - så länge skådespelarna är snygga spelar det ingen roll!    

Av Anna Söderlund - 7 augusti 2011 13:09

Vi skulle tydligen inte åka förrän ikväll, så jag hinner göra några fler inlägg under dagen!

Nu har jag precis fixat naglarna, det är små jordgubbar!  

 

Min webb suger ju, men det vet ni redan.  Därför ser man inte att det gröna är taggit o.s.v ..  Så det är mycket finare IRL men ändå!   

Av Anna Söderlund - 7 augusti 2011 10:12

Godmorgon! Har egentligen inte tid att skriva just nu, ska packa, duscha och städa akvariet innan vi åker. Men vill bara säga att vi kommer hem om ca en vecka, dock vet jag inte om vi kmr ha med oss internet - så om jag kommer blogga återstår att se.

       På Tisdag åker vi förövrigt på en dagskryssning till Åland! Det gjorde vi förra sommaren också, som ni ser på bilderna. Jag och Freddaboii blev beroende av spelen där och slösade en jäkla massa pengar! 

Ovido - Quiz & Flashcards