aalltidannaa

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 22 augusti 2011 19:55

Hihi, jag har klarat mig egenom skoldagen!  Nog för att vi bara fikade och lekte lite lekar, men ändå. Skrev ju igår att jag verkligen inte gillar första dagen.. Och jag står fast vid det, konstig stämning. Men imorgon är det nog mer normalt! 

   Bowlingen gick också rätt bra! Senast jag bowlade var i 6:an, så det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå. Dock lyckades jag med det klassiska bowlings failet, NÄMLIGEN RAMMLA, HAHAHA !!! Nu har jag ont i rumpan buhu.

Efter det han vi även med en fika på stan, mysigt!    

   nojjan på sexans klassresa!

Av Anna Söderlund - 22 augusti 2011 18:56

Sitter och letar efter en rolig lista om sommaren 2011, men har inte hittat någon kul än. Men jag hittade den här, en lite speciell lista eftersom man bara får svara med ett ord! kul! :D

 NU KÖR JAG

Var är din mobiltelefon? Bredvid

Var är din andra hälft? Vallonvägen

   Ditt hår? störande

 Hur var din dag? ovanlig

 Din pappa? bygger

 Det bästa du vet? mycket

 Din dröm inatt? klassen

   Din dröm/ditt mål? lycklig

 Rummet du är i? mitt

 Din hobby? ingen

 Din skräck? döden

 Var vill du vara om 6 år? jobb

 Vart var du igår kväll? hemma

 Vad är du inte? indian

 En sak du önskar dig? skoldatorn

   Var du växte upp? skultuna

 Det sista du gjorde? åt

 Dina kläder? fula

 Din TV? avstängd

 Ditt/dina husdjur? blubbiga

     

 Din dator? underbar

 Ditt humör? tråkigt

 Saknar någon? flera


Hihih, jag antar att det är flera 'frågor' som ni inte fattar mitt svar på, men det var lite svårt med bara ett ord! ;) 

Creds. 


Ovido - Quiz & Flashcards