aalltidannaa

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 17 augusti 2011 20:47

jauu, som ni ser har jag gjort ett försök till en ny bloggdesign.  Dock vet jag inte hur jag ska ha det, inget tycks bli bra.. Så nu ger jag upp, förmodligen fixar jag till det imorgon.


  

Av Anna Söderlund - 17 augusti 2011 18:14

Tjohejj! Idag var första dagen på sommarlovet som jag fick lov att ställa klockan och gå upp i tid! Jag skulle nämligen med bussen 10.55, för att möta upp lilla Linnéa på stan.

    Först kollade vi i lite affärer, sedan knatade vi ut till Lillåudden & bara satt och skvallrade i solen innan vi gick hem till henne och åt spicy hot take away på ballkongen! Ett ställe jag verkligen uppskattar♥.

Sen kollade vi på Remember me, det slutade att med att båda satt med tårar i ögonen.. Fin film!  

Av Anna Söderlund - 17 augusti 2011 17:42

Ja, har ni hört? Jag blev jätteglad när jag hörde att Victoria och Daniel väntar barn, hihi!

   Jag och nojjan är ju homies med henne.. Nästan iallafall. Vi satt och fikade en gång när hon kom förbi och sa "Nämen oj vad mysigt det där ser ut!",  Haha trevlig tjej - så grattis!!   

Ovido - Quiz & Flashcards