aalltidannaa

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 31 augusti 2011 19:30

Idag var det exakt ett år sedan Justin sålde ut Maddison square garden, på endast 22 minuter.. Skit coolt!    

   Här är dessutom en rätt kass bild från VMA. Hur tänkte han där? Glasögonen gjorde det hela jättefult, håret var inte vidare snyggt och att gå runt med en levande orm som smycke? Jag säger bara stackars ormen

Av Anna Söderlund - 31 augusti 2011 18:30

Idag hade vi åter igen bad på idrotten, men tillskillnad från förra veckan så var det faktiskt kul! Vi skulle simma i en kvart, men behöver jag säga vad man gör medans läraren kollar bort? Hihih, busigt! 

Sen "livräddade" vi varandra,  Så nu är  mitt idrotts betyg säkrat! Sen han vi såklart hoppa lite och så, niceeee!

   

Efter skolan lekte jag med matte. Hon klippte förövrigt mitt hår, åh - känner mig som en ny människa! Haha, nejmen det syns inte så mycket. Hon var jätteduktig & man slapp det pinsama 'frisör samtalet', skönt!    

Ovido - Quiz & Flashcards