aalltidannaa

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 23 augusti 2011 19:40

Jag gissar att jag inte är den enda som spelar sönder den här låten just nu! heh

Och nån låt som jag inte har någon aning om vad det är för nått? Linnéa la in den på min spotify lista - Men bra är den!  

haha, lite rolig videon också (a)  

Av Anna Söderlund - 23 augusti 2011 19:18

Idag har vi haft en sån där onödig dag,  när man nästan bara leker och undrar varför man ens måste vara i skolan. Imorgon har vi en likadan dag, fast vi ska 'leka' med 7;orna (-.-)& bada på eftermiddagen.

   söt bild på mig & kimberlyyyy på badet för etthunda år sedan!

Fast vi fick höstens schema också! Det var inte så jättehemskt, även fast vissa grejjer var välsigt dåliga. Men måndagarna var faktist rätt roliga, om jag minns rätt!    

Ovido - Quiz & Flashcards