aalltidannaa

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2011 14:18

Ja, snart åker vi! Förra gången Linnéa var med oss såg det ut såhär! 

 

 

     De två understa bilderna är tagna på det stället vi ska till idag. Dock får vi hoppas att det slutar regna snart? Annars får vi väl sitta inne.. humm..

Hörs imorgon!   

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2011 12:47

I några dagar har jag bara lyssnat på de här två låtarna. Söta om du frågar mig!

jag gillar låtar som man kan gråta åt, hehe!  

Av Anna Söderlund - 20 augusti 2011 11:58

Min facebook sa åt mig att det var precis ett år sedan de här bilderna togs!

 

 

       Det var som sagt ett år sedan vi tog de här bilderna, men jag garvar fortfarande när jag kollar på den sista! HAHA så Anna humor!! 

   loooooovee!♥

Ovido - Quiz & Flashcards