aalltidannaa

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Anna Söderlund - 18 augusti 2011 19:45

I helgen ska vi ha den årliga kräftskivan på Ridön! Vet inte hur många år vi har ätit kräftor tillsammans med massa kompisar där ute, men det är rätt mysigt. Flera år har även Linnéas familj varit med, men eftersom de håller på att sälja båten så följer hon med i våran istället! :D

    HAHAH, hittaade en mycket fin bild från den dagen år 2008. Jag äter, Linnéa ser bara allmänt inte berädd ut, men Sara var jättesöt! :D 

Av Anna Söderlund - 18 augusti 2011 18:20

Justja, Här kommer några bilder från båten! Enjoy!

  

Jag öppnade frisörsalong och fick direkt en kund!  

 

     Gustaf & jag tog oss upp på ett sjuuukt högt berg och tog lite töntiga hoppbilder ;)

 

Sandhamn ♥

 

     Snehorisont bild & fåglar som fick mig att skrika "OMG, pappa!! Jag som trodde att Sverige inte hade några Pingviner!"

En fyr som vi satt i och kollade på solnedgången. Tyvärr var det lite molnigt, annars är solnedgångar vid horisonten det finaste som finns typ!

Ida, Emma och jag öppe in tha fyr.

 

      Hihi, Emma gjorde en jättecool fläta på mig! Det synns inte så bra + att jag har sovit med den på bilderna.. Men det var iallafall en inbakad filur som gick fram och tillbaka över huvudet, som en orm typ!      

På samma ö som fyren var på (Svenska högarna. Den sista ön som tillhör Sverige, åker man vidare kommer man till Findland) kryllade det av grodor! Jag har aldrig sett så mycket grodor!


random båt full av killar som kollade konstigt på mig när jag tog kort på dem (a)

Sen kom ju nojjan! Happy times ♥

Då vart det ju grönalund! 

 

Våran nya bebis Jens som vi vann där! Det var sommarens bästa kväll. Innan vi kom dit var jag livrädd för slänggungorna (som tillslut blev min favorit karrusell, som vi åkte 4 ggr!) men innan kvällen tog slut hade vi till och med åkt frittfall(med tilt -hehe)!       

Det var dessutom kvällen då jag gjorde sommarens absolut största misstag, fuck life hehe :( 

Ovido - Quiz & Flashcards